Weer een spannende week voor de boeg dus. Alvast heel veel succes en sterkte voor je vader en een dikke knuf voor jou. Kan me voorstellen dat je die operaties wel zat wordt op den duur.
Dank je wel. Ik voel me redelijk goed op de vermoeidheid en misselijkheid na. En ik ben echt vreselijk emo momenteel, want ik kan om alles janken. Verder ook nog steeds last van gevoelige boops en echt een vreselijk kl*te stoelgang, maar buiten dat om................ Heb gewoon het meeste last van de misselijkheid en vermoeidheid. Hopelijk gaat de wens van je vader uitkomen dat het voorlopig geen operaties meer hoeft. Moeilijk hoor.
pffffff vervelend joh dat misselijk zijn. Ik meen me iets te herinneren dat vanillevla kan helpen? En die vermoeidheid wordt als het goed is ook gauw minder toch?! Maar goed, fijn is anders, maar ja, het is voor een goed doel he?! Heerlijk vooruitzicht, straks 2 van die lieverds!!!
Maaruh.... dat geldt voor jou ook he?!!! volgens mij zijn wij allebei het type 'gever' dus dan heb je dat volgens mij al gauw, dat je vergeet aan jezelf te denken.
En als ze dan nog ouder zijn en ze krijgen mot dan krijg je als politieagent meer een bemiddelende en ruzie sussende rol. Dat was vast even schrikken toen Mees wilde uithalen.
Komt natuurlijk omdat nu alles er een beetje uit gaat komen nu je niet meer in het gesjees van en naar het ziekenhuis zit. Dan kom je toch relatief iets meer tot rust, waardoor ineens alles van de afgelopen tijd er een beetje uit gaat komen. Dikke knuffel voor jou!
En de kapper zegt ook altijd, die ene keer dat ik per jaar mag van mijzelf, dat ik heel veel haar heb misschien dat het daarom ook zo lang duurt.
Vanillevla was toch tegen brandend maagzuur!? Wat ik by the way ook heb helaas vandaag. Weet je wat ik wel vreemd vind? Op de dagen dat ik thuis ben, heb ik veel minder last van die misselijkheid. Misschien komt het omdat ik op werkdagen eerder opsta en dan ontbijt en ik dus elke keer als ik honger krijg, weer misselijk word. Snappen jullie me nog????? Ik niet dus dat scheelt .
Niels die staat al sinds november 2008 op de lijst om getest te worden op zaken als autisme en ADD. Zou wel een hele hoop van zijn gedrag verklaren en misschien kan ik er dan anders mee omgaan. Want nu accepteer ik dingen gewoon niet.
ow ja, sorry, dat was het idd Heb ik je blijgemaakt met een dooie mus . Misschien heb je juist minder last op de dagen dat je thuis bent omdat je dan rustiger opstaat en meer de tijd hebt om rustig te eten en je dingen te doen?