Augustus 2007 Mama's Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Springboon, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi hoi,

Zag dat onze oude topic gesloten was, Dus heb maar even een nieuwe geopend.

Kuki, hoe gaat het met je vader?? Hoop dat hij snel opknapt!

Rapoenzel.. Jij hoeft volgens mij ook niet meer zolang te wachten meen ik??

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik zie deze nu pas....sorry, te druk op andere sites hahaha

Het gaat redelijk goed met mijn vader, hij is sinds dinsdag weer thuis. Hij is wel snel moe en gaat overdag even slapen. Nu is het een kwestie van erop vertrouwen dat die pacemaker doet waar hij voor bedoeld is. Ookal weet je dat zo'n ding werkt, je moet het ook echt zien, zeg maar. Zien dat je vader weer dingen kan doen etc..

Wat wel erg vervelend is, het brengt enorm veel herinneringen aan het ongeluk van mijn moeder naar boven. Ik heb weer veel nare dromen, ook veel over mijn moeder. Ik word doodmoe wakker en heb weinig energie, lijkt wel.

Jij gaat ook alweer hard, Loran, 24 weken alweer! Gaat het allemaal goed? Hoe vindt Naomi het?

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zwangerschap gaat niet zoals gehoopt.

Veel last van harde buiken, en ben nu alweer 5 weken bij huis (ziektewet, ivm. bedrust).

Naomi vind het leuk dat ze er een kleine komt. Elke dag de baby wakker maken, en aaien of kusjes geven. En slap van het lachen liggen als de baby haar schopt..
    Heb het idee dat ze het wel steeds beter beseft. Ze helpt mee met dingen uitzoeken. Heeft gisteren een leuke slaapknuffel uitgezocht die de baby moest hebben van haar.

Verder is ze een opstandige peuter, die weer een paar dagen moeilijk in bed te krijgen is. Zolang dat maar over is voor de kleine komt ;)

Kan me voorstellen hoor kuki, dat je toch echt moet zien dat de pacemaker het goed doet, en laat zien dat het werkt.
    Hoop dat je nachtmerries gauw verdwijnen!!

Doe maar rustig aan:)

Deel Deze Pagina