hoi hoi ons meisje is op 1ste kerstdag geboren,ben benieuwd of er nog meer moeders zijn met een kerstkindje? en wat vinden jullie er van dat je kindje met kerst geboren is?
Zal hier dan maar reageren; is wel zo leuk he! Tijs slaapt sinds een weekje ook door...Vanochtend tot half 8! Hij zit nu op 5 voedingen per dag (BV). De laatste rond 21.30 zoiets. De bevalling was wel heftig ja...Woensdag begonnen en vanaf woensdagavond weeen om de 5 minuten, maar geen ontsluiting. Donderdag rond de middag mijn water gebroken (spontaan), maar dat hielp nog niet. Pas vanaf donderdagnacht kwamen de weeen korter op elkaar en toen ging het wel snel. Om half 9 naar de verloskamer en om 10 uur (met wat hulp) was onze kerel er! En bij jou? Alles goed gegaan? Jullie meisje groeit ook goed aan de onderschrift te zien; fijn he. Wel leuk om hier een beetje te kletsen. Bij de decembermama's zijn maar weinig kindjes net zo oud als Tijs; de meeste zijn begin december al geboren namelijk.
ik ben met kerst wel begonnen maar het werd uiteindelijk 28 december. (dat was bij de oudste. Ik was de 27e uitgerekend)
wat gezellig dat er meer kindjes zijn die tijdens of net na de kerst zijn geboren vind het wel apart zo met kerst moet ik zeggen,en vooral omdat ons meisje zich 2 weken eerder aan diende hihi maar gezellig jenny welkom! en je hebt een lange bevalling gehad dan pfff happy wat fijn dat thijs nu ook doorslaapt!!! heerlijk ik vind dat zo luxe als ze dat gaan doen. maar ook al zo heftig geweest de bevalling pfff nou mijn bevalling was heftig omdat het ontzettend snel ging! ik had wel al vanaf week 32 last van voorweeen. maar uiteindelijk op kerstavond om half 12 mijn eerste wee gekregen en om half 4 was ons meisje eral.... zelf daarna nog wel een flinke bloeding gehad en mocht nog net op t randje thuis blijven! maar zo snel is toch ook niet alles. en blijf nu nog een beetje aan de sukkel. ben nl nu op 5 dagen na al bijna 10 weken aan het vloeien. is dit normaal? of hebben jullie er geen last van?
Hier was het vloeien eigenlijk na een week of 5 echt wel weg.. Is het helemaal nog niet weg geweest? Misschien even met je VK overleggen?
inmiddels is het gestopt gelukkig. wewl contact gehad met de huisarts. ik had 2 goedaardige cystus gevuld met bloed en dat is de reden geweest dat ik zo lang aan het vloeien ben geweest. maar ben blij dat het nu eindelijk is gestopt! hoe is het met je mannetje? slaapt hij nog lekker door?
Jeetje cystes; da's vervelend. Gaan die dan vanzelf weer weg? Hij heeft het doorslapen nu goed door ja. Eigenlijk elke dag van 22.00-6 a 7 uur. Volgende week moet ik weer aan het werk, dus dan is dat wel fijn. Slaapt Cloë ook al door?
de cystes moeten idd vanzelf weg,maar dat is nu gebeurd! Ik heb gevloeid alsof ik net weer was bevallen Maar chloë slaapt gelukkig ook lekker door. Meestal van een uurtje of negen tot half 7 en dan maak ik haar om 11 uur nog wakker voor de fles. Maar volgende week alweer aan het werk? Ben je 6 weken van tevoren gestopt? Of nee wacht ons meisje heeft zich 2 weken te vroeg aangediend denk dat het daar door komt. wel weer zin om te gaan werken? liefs
Hoi! niels is een kerstkindje van 2e kerstdag 2007. Ben wel blij dat het niet eerste kerstdag is geworden. Wel op de valreep trouwens, hij is 23.44 u geboren. Voordeel vind ik dat we altijd vrij zijn op zn verjaardag en familie ook, nadeel is dat je al zo'n drukte hebt met kerst.