Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Liesje76, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Had het niets eens meer gelezen maar ben inmiddels gedoucht!

2. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ja, aan de ene kant denk ik ik laat hem hier zo lang mogelijk in slapen, en kopen we voor de baby een nieuw kwamertje.. Aan de andere kant denk ik als de kleine er is is Sem 2 hoe lang zal hij dan nog in zijn ledikantje slapen? En is het wel nodig dat we een tweede kamertje kopen? Ik vind het best lastig.. Want waar ik ook bang voor ben, is dat Sem als hij op een groter bedje komt hij er steeds af zal komen.. (en daar heb ik niet heel veel zin aan:))

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik werk twee dagen. Maandag is het papa dag en op dinsdag gaan ze om en om naar mijn moeder en naar mijn schoonmoeder. En gisteren is mijn moeder geweest om op te passen en dinsdag gaan ze dus naar mijn schoonmoeder.
    Ik heb echt heel lang gepiekerd over de beslissing, maar nu ik hem genomen heb voel ik me zoveel beter, dus het is goed zo!

4. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

KK, wat een heerlijk vrolijk moppie!! Daar wordt je helemaal vrolijk van!! En de worteltjes gingen er wel in!!:D

5. Zo, dat was het weer ff...

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Heel goed meid!!!

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wij hebben een twee onder 1 kap en een enorme tuin, alleen er moet echt wel een nieuwe badkamer in (of ze moeten bruine tegeltjes leuk vinden:D).

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Heb je ook nog leuke foto van Esmée?

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ik zal het doorgeven! Wil je me anders je buurt pb-en??
    Want haar fam woont er ook..

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Leuk dat je een heerlijk ochtendje hebt gehad. Wat is het thema?
    En hoe ging de teamscholing?

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Oja, M slaapt ook nog steeds in een ledikantje. Als ze er over gaat klimmen, dan halen we er een kant uit en dan blijft ze daar slapen tot ze een groot bed krijgt. We gaan geen peuterbedje kopen.

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Lieve foto's. Wat een grote meid alweer. En ze vond haar worteltjes wel lekker, of niet?

Deel Deze Pagina