Zo, heb net: vaatwasser uitgepakt en weer ingepakt kamer opgeruimd was opgehangen was gedraaid peertje gegeten met esmée en nu ff koffie zetten
het zijn neuroblokkers die de pijn moeten tegengaan/verdoven. we zijn net thuis en hij heeft een dof/dood gevoel in zijn been maar dat kon. nu even wachten hoe het gaat lopen. het prikken zelf viel erg mee zei hij.
We hebben heerlijk genoten. Jammer dat er niet veel grote namen waren want dan was het nog leuker geweest. Hotel was echt fantastisch mooi en gisteren de hele Weerribben gezien.
Heb nog niet veel gedaan helaas. Kreeg vanmorgen een mailtje dat een vroegere vriend afgelopen zaterdag plotseling is overleden. Ik geloof dat hij Niels leeftijd was.
Sen gecondoleerd Bloem spannend zeg! Hier ligt Indi net op bed, zijn al boodschappies wezen doen en voor de rest vrij weinig Ga zo maar aan de slag maar eerst ff een half uurtje relaxen
Nee, ik had hem rond 5 uur sóchtends al gedaan want Wessel was wakker. En toen had ik geen daglicht om hem te bekijken. Later was er wel een indrooglijntje wat ik nog nooit eerder heb gehad, maar ik weet dat dat niks zegt Maar ik heb wel een gevoel...
Gelukkig dat het erg mee viel, als het nou ook nog snel gaat werken kan hij binnenkort weer wat meer doen. Is de term Ischias nog gevallen?
Mooi, nu nog 2 dagen genieten van je 20er jaren en dan vol goede moed de 30 induiken. Is mij ook gelukt.
Ik moet nog boodschappen doen en stofzuigen en wasvouwen. Zo eerst Maarit naar school brengen en Karsten naar bed en dan snel in de benen.