Lekker dat je man vakantie heeft Bloem! Die van mij is vanmorgen om 5 uur de deur uitgegaan! Ik ga trouwens in april mijn theorie doen voor rijbewijs en dan een spoedcursus inplannen...Brrr ik zie er nu al tegenop
Ik heb 2 volle manden staan met denk ik bij elkaar 5 wassen. Had gelukkig vrijdag al 1 mand leeggevouwen. Hoeveel dagen loop je nou stage en hoeveel dagen werk je nu?
Goeie middag! Senn, hoe was je weekendje? Was gister nog op de Eese, en vroeg het me af haha. Hoe alles verder hier? Hier een ongeluks week achter de rug.. geen geluk! Net mn kast op geruimd, 2 vuilniszakken vol kleren/schoenen, zo nog ff sorteren, wat weg gegooid kan/wat evt nog voor mn zusje kan enz.
Ik loop nu 2 dagen stage (dinsdag en woensdag) en donderdags naar school. Nu werk ik alleen nog op zaterdagavond erbij. Helaas word er wel van mij verwacht dat als er iemand vrij is op zondag ik die uren ga doen:x:x:x Ben ik een beetje boos over want ik heb het druk zat:x En als ik een keer vrij wil is het altijd moeilijk:x Nu moet ik dus de 20e en de 28e extra werken. De 28e doe ik wel omdat ik daarop al ja gezegd heb maar ik ga de 20e niet extra werken hoor. (maar vind het aan de andere kant wel lullig omdat ik nu al weet dat dan een andere collega ervoor op moet draaien)
mika heeft supergoed in zijn nieuwe bed geslapen, alleen is ie er nu volgens mij wel uit . Vannacht was het even paniek bij hem, maar toen is leon er naar toe gegaan heeft er even bij gelegen en toen was het weer goed, heeft ie lekker geslapen tot 8 uur want toen botste hij met zijn hoofd tegen de muur en was het ook meteen toen ik op de kamer kwam "auwa" en wijzen naar zijn hoofdje . Dus mag nu nog niet klagen. Hij is alleen gister morgen uit bed gekomen en vanmorgen lag hij er dus nog lekker in of ja zat .
bloem: spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Ben vandaag trouwens weer op controle geweest, de uk is erg beweegelijk, ze kreeg geen goede foto gemaakt . Maakte ook steeds een holle rug, en lag het weer stil ging het ineens weer een holle rug maken, zo schattig om te zien, maar ik ga zo maar even naar boven want hoor er eentje tegen de verwarming aan schoppen ofzoiets
was ik weer ff.. daantje, fijn dat uk zo lekker beweeglijk is.. senn, gecondoleerd hier vanmiddag nacontrole van de mirena.. ben benieuwd.. doen ze dat met uitwendige echo? iemand enig idee? waarschijnlijk gaan wij dit jaar met onze vrienden op vakantie.. die hebben dus dat meisje wat een weekje jonger is dan maureen.. (zij was 3 weken te vroeg bevallen, ik weekje te laat en dat merk je nog wel hoor.. qua gewict enz. niet maar wel qua ontwikkeling..)
datum is nog niet bekend... moeten we even over hebben... als mensen de voorkeur even geven voor een dag, ga ik kijken wat voor datums er zijn..
hoi hoi rustig hier zeg!! (vooral gisteren) ramoontje hoe is het vandaag gegaan bij de KA?? Senn fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! en heerlijk dat de kinderen vandaag lang uitgeslapen hebben! ingrid dat is een mooie kamer geworden!! leuk hoor!! ling hopelijk helpen de spuiten! hoe is het nu met justin en zijn waterpokken? bloem lekker dat je mannetje vakantie heeft!! enne spannend dus, hoop het voor jullie! Daantje wat goed zeg van mika!! knap dat hij lekker in bed blijft liggen! Senn gecondoleerd! kwebbels fijn dat je zo'n leuke stageplek hebt gevonden, en dat je mannetje zo enthousiast is over een tweede!
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! KK: Zondagmiddag *** Einde newsflash meeting ***
Was lekker! Wij waren om 10 uur al weg lekker de Weerribben in. Heb Niels nog verteld toen we in het restaurant zaten dat jij daar nog geen kilometer bij vandaan woonde. Maar heb echt onwijs lekker gegeten daar. En het was zo mooi weer en dan toch een ongeluksweekend hebben? VERTEL!
hier gaat alles super! Sebastiaan groeit super, erg tevreden ook! Isabella gaat ook allles super mee!