ja ben erg blij! Net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, die heb ik op 29 april om 10.45 uur. Hopelijk vinden ze niets.
Met een eendenbek en de handen Geen echo iniedergeval. Laatst heb ik hem nog een keer laten checken en toen gebeurde het net zo.
Bij mij was het gewoon bij de ha en dan die eendebek erin en voelen of het touwtje nog goed zat. En ik hoef niet meer ieder jaar voor de controle alleen nog maar 1 malig als ie vervangen is.
Ja is ook eigenlijk hun probleem maar het is inderdaad familie. Maar laatst heb ik ze ook een gigantische uitbrander gegeven (en zo snel doe ik dat echt niet) en toen gaven ze mij gelijk Toen vroegen ze of ik extra wilde werken en ik zei nee. Toen zeiden ze dat het erbij hoorde dat ik in moest vallen af en toe. '' Ja uh hallo, hoe vaak val ik wel niet in:x Ik heb OOK het recht om nee te zeggen:x'' Zoiets zei ik met nog wat andere dingen erbij en dat sloeg goed aan moet ik zeggen.
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! KK: Zondagmiddag Senn: Zaterdag of zondag in oneven week *** Einde newsflash meeting ***
Leuk op mijn moeders verjaardag. Hopelijk vinden ze wel wat.................een heel mooi kindje met alles erop en eraan.
pfff.. nou begin ik er toch wel tegenop te zien hoor.. de vorige keer deed de eendenbek bij mij zo'n pijn! ik deed nog liever de bevalling van maureen! dus ik hoop dat ze het dan maar met een inwendige echo gaat doen..
Echt waar. Hadden ze hem niet warm gemaakt dan? En ze hoeven hem echt niet tot in je baarmoeder in te brengen.
Inwendige echo lijkt me niet. Dan eerder een uitwendige echo. Een eendebek is inderdaad niet prettig. Het enige advies wat ik je kan geven is echt te ontspannen en eventueel wat te persen
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! KK: Zondagmiddag Senn: Zaterdag of zondag in oneven week Lisette: zondag *** Einde newsflash meeting ***
ja, die tips heb ik toen ook geprobeerd.. hij was ook warm, maar omdat mijn baarmoeder niet zo'n fijne stand had, dachten ze ook eerst dat ik onder totale narcose moest, omdat het niet zo fijn ging en ze het spiraaltje niet geplaatst kreeg enz. dus ik hoop dat ze het dan met een echo wil doen, want die pijn: NOOIT WEER!
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! Zaterdag: Senn Zondag: KK Kwebbels Lisettedijkstra Senn (in oneven weken) *** Einde newsflash meeting ***