Dat is toch ook wel weer goed nieuws aan 1 kant. Ik hoop dat de KNO arts meer kan vertellen. Moet je met Rick en Joost tegelijk?
Dan ga ik nu Karsten zijn toetje geven en daarna 3 kids naar bed doen. Met Sven zijn oefeningen erbij ben ik al gauw 40 minuten bezig alleen.
Moet ook nog voor 2 momenten oppas zien te vinden. Zondag komt Niels uit de nachtdienst en die slaapt tot 15 uur maar ik moet wel met Maarit om 11.15 uur zwemmen. Ga Karsten echt niet alleen laten beneden met Sven. En die vroegere vriend wordt vrijdag gecremeerd dus van 14 tot 19 moet ik ook wat regelen want ik wil de kids absoluut NIET meenemen.
Fijn dat de uitslagen goed waren. Nu maar hopen dat hij snel opknapt. Heeft hij nog steeds koorts, of is het inmiddels weer weg? Hopelijk hoeven jullie niet ook nog een echo laten maken
Oke gelukkig maar Wanneer krijgt ze die intelligentietest, of zit dat in bij de onderzoeken naar eventueel autisme?
Vanmiddag was het maar eventjes jengelen. En de eerste dagen sliep ze steeds heel kort en ging ze gelijk huilen als ze wakker werd. Nu sliep ze vandaag weer gewoon net zo lang als anders en ging ze lekker zingen toen ze wakker werd. Dus ik denk dat we er doorheen zijn! Yep, heb er bijna 2 uur over gedaan. Maar de kasten liggen weer vol
Dat kost inderdaad flink wat tijd dan Gaat Sven trouwens al naar die groep toe op woensdagmiddag en hoe vind hij dat? Heeft hij er wat aan denk je???
Zo, hier wel een lekker dagje gehad. Vanmorgen lekker veel in huis gedaan en vanmiddag na de strijk nog gezellig met Arinde in de tuin gewerkt. Even oude potten weggegooid, de tuin geschoffeld en geveegd. Arinde ging met een emmertje, schepje en harkje gezellig meewerken. Ze vond het geweldig! Heb er nog leuke foto's van, maar krijg ze op de laptop niet geopend, dus misschien straks nog even spam. Straks misschien nog even naar school om het een en ander klaar te leggen voor donderdag, maar weet nog niet of daar wel echt zin in heb. Kijk wel eventjes.
Nee, ik heb voor ieder een aparte afspraak gemaakt. Dinsdag mag Joost eerst, om 15.15 uur....Pat haalt Rick dan op van school. De dinsdag daarop mag Rick en dan neem ik Joost denk ik gewoon mee, die kan lekker in de buggy blijven zitten .
Pffff, dan baal ik weer extra dat ik niet gewoon om de hoek woon....had je graag uit de brand geholpen....
Hij heeft nog steeds iedere dag verhoging (tussen 37.8 en 38.3 zeg maar)....de ene keer de hele dag, de andere keer de hele dag niks en dan ineens zo vanaf een uur of 4 steekt die verhoging de kop op.... Eerst maar weer eens het bezoek aan de KNO-arts afwachten....
Klopt. We hebben op 30 maart de intake en dan willen ze Maarit ook zien. Daarna wordt bepaald of ze verder getest gaat worden, maar dat denk ik wel. Tijdens die testen wordt ze ook op haar intelligentie getest.
Kan maar weer gedaan zijn. Ik hoop het dat jullie er doorheen zijn. Is alleen maar goed voor het gebitje.
Hoor ik net op het nieuws dat er in Brunssum een grote brand was in een flat....zag eruit als de flat waar mijn oom en tante wonen. Dus ik mijn moeder gebeld, gevraagd of ze nog wat van m'n tante had gehoord vandaag....niet dus....dus ik zei wat er op het nieuws gezegd werd....mijn moeder ging gelijk mijn tante bellen. Belde daarna weer terug naar mij...het ging om de flat grenzend aan de flat van mijn oom en tante....ze zijn niet geƫvacueerd, mijn oom heeft de gordijnen dichtgetrokken en is blijven zitten waar hij zat...hij had zoiets van "het is een dikke 60 m hier vandaan, ik ga m'n huis niet uit, god weet wat ik dan straks terugvindt". Nou ja, iig is alles in orde .
Met de oefeningen ben ik 20 minuten bezig in totaal. Maar als we er wat meer handigheid in krijgen zal het vast iets sneller gaan in tijd, want het is juist de bedoeling dat je de oefeningen langzaam doet. Hij vindt de woensdagmiddaggroep helemaal geweldig! Hij kijkt er ook erg naar uit om morgen weer te gaan en vande zomer om op kamp te gaan.
Kwebbels is aan het kijken voor de zondag. Heel lief van haar. Mijn schoonouders kunnen vrijdag iig niet en mijn buren zijn nu met bezoek aan het Majongen dus die stoor ik liever niet. Dat moet Niels dan morgen maar vragen.
Bereidt Rick maar goed voor dan kan hij het nu al een plekje gaan geven en vragen stellen beter dan dat hij er in ene mee geconfronteerd wordt. Want papa komt hem dan van school halen wat al anders is. Dan zal hij vast naar jou vragen en als Pat dan zegt dat jij met Joost in het ziekenhuis bent dan slaat misschien de paniek toe.