Ja ik heb echt wel mijn slaap nodig! Vooral op dagen dat ik stage loop. Het was vanmorgen echt een gekkenhuis dat ik letterlijk in het diepe werd gegooid haha. Mijn begeleidster is wel ontzettend lief en kwam af en toe ff vragen of het wel ging. Ja prima hoor, laat mij maar lekker mijn gang gaan en als ik iets niet weet dan hoor je het wel Aan het einde van de dag bedankte ze me ook echt een aantal keer voor mijn hulp, zo lief.
Hoe laat is het KDV dan open? Hier pas om 7.30 uur. Niels is op woensdag (bijna) altijd vrij en als hij op dinsdag en donderdag laat heeft brengt hij de kids weg. Heeft hij vroeg dan doe ik het en ben ik om 9 uur op het werk omdat Maarits school pas om 8.30 uur begint natuurlijk.
Wat leuk trouwens dat je met je rijbewijs bezig gaat. Kan heeeeeel handig zijn. Ben je al aan het studeren?
Fijn hoor dat het daar zo lekker loopt. Heb je ook uitzicht op een vaste aanstelling daar als je klaar bent met je opleiding?
Hier gaat het kdv open om 7.00. Het is bij mij echt altijd passen en meten met de tijden van het ov. Indi is rond 7.30 op het kdv.
Ja ik bleef het maar uitstellen. Maar manlief vind nu maar dat ik het gewoon moet doen. Het is altijd duur, word alleen maar duurder en je kan het geld altijd beter besteden. Dus ik ga het maar gewoon doen. Studeren ben ik nog niet mee bezig. Ik heb eerst een 2-daagse theoriecursus( van 7.45 tot 17.00 en een dag van 8.45 tot 15.00 ) en daarna ga ik een spoedcursus inplannen
Daar moest ik ook nog even aan denken net idd..... Bij deze flat zijn nu 13 woningen uitgebrand (langs het trappenhuis)....13 verdiepingen hoog (ruim 160 woningen). Dan valt de schade eigenlijk nog mee...
Nou ik hoop het wel dat ze mij iets kunnen aanbieden. Maar ik reken maar nergens op want dan kan het altijd meevallen.
Hij probeerde zelfs Joost af te leiden....."Zsjoos kijk, kijk hier is Bumba".... "Zsjoos, Zsjoos kijk het nijpaad slaapt"
Tegenwoordig gaat het heel anders geloof ik. Ik heb het ook gedaan toen ik op mijzelf woonde en er eigenlijk geen geld voor had. Maar het wordt ieder jaar duurder en anders komt het er nooit van. Ik betaalde toen 60 of 65 gulden per uur. Weet eigenlijk niet eens wat het nu kost in euro's.
Haha ik ga eerst van CP naar NZ(om 7.20). Daar breng ik Indi op het kdv en pak ik de tram weer terug naar CP(7.34). Daar pak ik de tram naar IJS(7.42) en stap ik uit op de CH. Vanaf daar is het 5 minuutjes lopen. Als ik nou een tram mis dan neem ik een tram later want ik vind het niet leuk om Indi zo af te droppen en gelijk weg te zijn. Maar het kdv grenst aan het station dus dat is wel fijn.
Wil je het echt weten?? Mijn theoriecursus kost 145 en de spoedcursus die ik ga doen 1399 (daar zit dan wel examen enzo bij in)
Als je hier werk kan vinden, misschien is mannetje dan alsnog over te halen om hier te gaan wonen. Maar nu ik dit typ denk ik dat ik het antwoord al weet.
Toevallig van de week nog over gehad maar hij wil het echt niet Ach, ik krijg hem ooit nog wel overgehaald ooit..