goedenavond!! deel 4 alweer gaat echt snel!!! heb even vluchtig alles doorgelezen.. liesje balen van je mannetje zeg!! en ook dat je ongesteld bent geworden veraatje mooie foto's van T en M Susanne super dat jullie een zoontje krijgen!! KK mooie foto's van je twee meiden! Senn wat balen dat de psych ook niets voor maarit kan doen (als ik het goed gelezen heb) ingrid mooie buikfoto!!! christiea wat vervelend dat mees gevallen is zeg, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van en toen wist ik het niet meer.. hier gaat alles nog steeds super!! Sebastiaan is al 200 gram boven zijn geboortegewicht dus hij groeit echt als kool!! morgen de laatste dag kraamzorg en dan hebben we ons huis weer voor onzelf!! vind het ook wel lekker, hebben namelijk ook een stagiare (weet niet of ik dat al gezegd had) maar dat is toch best druk de hele dag!
Ach dat heb je ook met kerststol, dan heet het weer Paasstol en dan weer Pinksterstol. Smaakt allemaal hetzelfde.
Karsten heeft het nooit gehad dus dat denk ik niet. Je kan het overal oplopen misschien heeft hij het wel opgelopen in de periode dat hij in het ziekenhuis lag.
Wauwie Sebas is al weer een week, wat gaat dat toch snel! Vond het ook heerlijk hoor toen ik het huis weer voor mijzelf had dus begrijp helemaal wat je bedoelt.