Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Liesje76, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne avond!!!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey wat goed zeg van Arinde met dat zingen!! En ook superschetig. Mees zingt altijd zijn versie van poesje mauw 'poesje mauw kommie gauw' hhihihihi. En wat goed van het slapen zonder speen!! Mees hangt de laatste tijd juist extra aan zijn speen en zijn 'meneer konijn' dus ik ben er extra op aan het letten dat hij hem niet meeneemt naar beneden (de speen) en alleen in bed of aan het eind van de avond beneden krijgt.
    Mees wilde vorig weekend ineens steeds maar op het potje en toen ik hem erop zette ging hij plassen en daarna poepen! Zondag deed hij dat weer!! En sindsdien mag hij 3 x per dag op het potje. 's ochtends na het ontbijt, smiddags voor het slapen en savonds voor het slapen. HIj wil het liefst de hele dag geloof ik, zo geweldig vindt hij het. Als hij ziet dat er een straaltje plas komt weet hij niet hoe gauw hij op moet staan en trots 'jaaaaaaaaaaaaaa pasje!!!!!!!' moet roepen. Zo lief!! Op een gegeven moment moet ik echt zeggen 'zo, nu is het klaar, straks mag je weer (of morgen) op het potje' anders blijft hij proberen ookal hoeft hij niet meer en dat is natuurlijk ook niet goed. Hij begint er nu ook tussendoor zelf om te vragen 'Mees, potje, pasje doen' maar ik weet niet in hoeverre dat is omdat hij iets aan voelt komen of dat het alleen is omdat hij het zo leuk vindt om te doen.

Ow, ook Mees heeft veel van die buien dat hij niet in zijn hum is en is tegenwoordig soms ook echt heeeeeeeeeeeeeeeel lastig. Denk dat de peuterpubertijd al flink zijn intrede aan het doen is. Dus flink consequent zijn, al moet ik zeggen dat ik me nu helemaal soms een politie agent voel.

Op het werk gaat het prima. Heb het tot nog toe erg naar m'n zin maar moet wel helemaal wennen aan de nieuwe plek en alle nieuwe collega's. Heb zeg maar nog niet echt 'm'n plekje' gevonden. wAar ik ook aan moet wennen is dat ik niet meer een kantoor voor mij alleen heb. Eerder kon ik bijv tussendoor nog wel eens forummen of iets voor school doen en dat gaat toch echt een heel stuk minder nu (ook gezien het feit dat mijn computerscherm recht tegenover de deuropening zit en dus iedereen op mijn scherm mee kan lezen).

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hey meiden wat een rust hier! Zit iedereen zit op de bank te settle'en voor lekker avondje tv kijken? Dat ga ik zo ook maar doen. Leuk om je weer even gesproken te hebben Linnielin!!
    Veel liefs en een dikke kus van mij!

4. *** Newsflash meeting ***

We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum.

Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door!

De datums:

Zondag 2 mei:

Zondag 9 mei:

Zondag 16 mei:

Zondag 23 mei:

*** Einde newsflash meeting ***

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor van Mees dat hij zo goed op het potje gaat! Je zou het natuurlijk een keer kunnen proberen als hij het tussendoor aangeeft. Wie weet, is hij dan over een poosje al zindelijk!!! Vind het echt heel knap!
    Wij hebben juist een paar weken terug een potje gekocht, maar Arinde heeft er nog weinig interesse in. Moet ook zeggen dat ik haar er nog niet structureel opzet, maar geloof ook niet dat ze daar al aan toe is. Maar hoop wel dat ze van de zomer zo ver is!

Logisch toch, dat je even je plekje moet vinden op je werk. Maar kan me voorstellen dat je moet wennen dat je geen eigen plek meer hebt! Maar misschien is dit ook wel weer gezellig zo met je andere collega's!

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...jij bent ons drukke kletsgedrag gewend...maar dat is er op het moment niet meer zo:D;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik ben er ook weer vandoor.
    We wilden vanavond een keer op tijd naar bed, dus ga nu nog even bij mannetje op de bank.

Tot morgen denk ik!

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oh gelukkig heeft justin dat nog niet gedaan. de erwten vliegen wel in het rond. ;)

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    jemig zal je altijd zien!!:(
    denk je hem een beetje frisse lucht te gunnen wordt hij aangereden. succes meid, en anders neem je zelf even een van die piletjes in om rustig te worden!! ;)
    sterkte

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    liesje gefeliciteerd!!!!

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hey mirrem, wat leuk weer wat van je te horen!! en wat goed van mees dat hij al op het potje gaat!! justin zit hier ook af en toe op de wc maar hij snapt niet wat hij moet doen :D.
    en die driftbuien..man..hou op...

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    goedenavond!

kwebbels beterschap voor je poes!! hopelijk gaat het snel weer beter met hem/haar!

Ling Ik zet Isabella meestal op een stoel neer als ze een driftbui heeft en ga net zo lang door tot ze blijft zitten en als ze dan een halve minuut gezeten heeft mag ze er pas weer af. Meestal is ze na die tijd poeslief..

Senn hopelijk is het een waardig afscheid geweest vandaag. Super dat Sven op school mag blijven!

Kwebbels super dat je huis bijna zeker verkocht is!

Esther hopelijk die van jullie ook snel!

Susanne vervelend dat je de buurkatten in huis hebt, gebeurt hier ook wel eens.. zijn altijd snel weer buiten..

Mirrem leuk dat je er weer was! en super dat alles goed met Mees gaat! en helemaal geweldig dat hij op het potje gaat!! knappe jongen!

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Liesje gefeliciteerd met je positieve test!! :D

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dat lijkt me wel heel lastig want ik denk dat ik dan een half uur bezig ben om hem OP de stoel te krijgen laat staan dat hij dan een halve minuut blijft zitten!!;)

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Nina van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah Sebastiaan!! Senna gefeliciteerd met je broertje!!:D

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

in het begin was ik er inderdaad soms heel lang mee bezig, en dan werd ze boos omdat het te lang duurde, maar nu snapt ze het meestal wel.

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

het is inderdaad rustig de laatste tijd maar zo kan ik tenminste nog terug lezen:D:D:D

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oftewel: ergens aan beginnen en volhouden!!

daar moet ik dan even de moed voor gaan verzamelen!!:)

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    *** Newsflash meeting ***

We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum.

Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door!

De datums:

Zondag 2 mei: lisette

Zondag 9 mei:

Zondag 16 mei:lisette

Zondag 23 mei:lisette

*** Einde newsflash meeting ***[

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36