Mooi dat de taxatieprijs een beetje in de richting zat waar jullie zelf ook aan zaten te denken. Beter dan dat je een domper krijgt omdat het veel lager uitvalt.
Sen veel sterkte nogmaals. Fijn dat je de afspraak heb gemaakt om met de oude club weer eens bij te kletsen... Hier ben ik nogal beroerd. Ik heb vanacht verkeerd geslapen volgens mij want mijn hele schouder zit vast en mijn nek ook. Heb mijn werk maar afgebeld want ik zie het echt ff niet zitten om te werken als ik me zo voel Met de kat gaat het ook maar niet beter. Hij ligt af en toe te kreunen van de pijn en hij shaked ook helemaal. Vanmorgen hebben we hem op de grond gezet om te kijken of hij wilde lopen maar dat ging echt niet. Hij sleepte zijn achterlijfje helemaal mee en zijn ene achterpootje leek wel alsof die helemaal uit de kom lag of iets. (wat niet zo is want ze hebben foto's genomen maar het ziet er zo raar uit!!) Eten en drinken doet hij eigenlijk niet en op de kattenbak is hij ook niet geweest. Nu heb ik hem een spuitje gegeven met wat water maar dat wilde hij ook niet echt, hij begon op een gegeven moment te blazen. Heb dus ook maar weer de dierenarts gebeld en die wilde hem toch nog even zien en ik hoop dat ze hem wat meer pijnstilling gaan geven. Ben benieuwd wat dit consult dan weer gaat kosten want gister waren we 143 euro kwijt Nu heb ik voor het beestje alles over hoor maar zo'n rekening.....kunnen het geld met die verhuizing ook goed gebruiken natuurlijk. Maar goed, het moet maar zo.
hey kwebbels, sterkte met je poezebeestje... en met je nek en schouder! kan het niet door de spanning komen met je poes? senn, nog lekker naar de speeltuin geweest? esther, wat was sem toch weer op tijd wakker zeg! lisette, dat ritme komt vanzelf meid! veel plezier met boodschapjes doen
Nou manlief is weer terug met poezebeest. Hij heeft dus een flinke hersenschudding. Er zitten bloeduitstortingen achter zijn ogen en ook zijn pupillen stonden ongelijk. Hij heeft een spuit morfine gekregen en een spuit tegen de misselijkheid.
Ja gelukkig wel. Hij kan nog niet lopen doordat er de zenuwen een flinke klap hebben gehad maar dat moet goedkomen uiteindelijk.....
Hahah...toen ik het gisteren schreef dacht ik ook: hé, dat heb ik eerder geschreven Ben net pas een week van mijn ongi af, dus zou wel een hele snelle reactie zijn als ik daar nu al last van zou hebben...dus denk het niet
Kwebbels: heftig hoor, de situatie met jullie kat. Ik hoop voor jullie en hem dat hij er snel van opknapt, want dit is niet leuk voor jullie allemaal!!!
Hier wel een gezellig dagje gehad. Vanmorgen nog even geshopt met mannetje en Arinde. Heb voor mezelf nog een nieuwe rok gescoort en voor Arinde nieuwe zomerschoenen, dus wel weer een geslaagde actie. Vanmiddag even wat in huis gedaan en aan het eind van de middag kwam mijn broer met zijn vrouw. Die bleven ook eten en zijn nu net weg, dus dat was ook wel gezellig. Ga nu nog even met mannetje op de bank en dan bijtijds naar bed! Morgen ben ik niet online en maandag/dinsdag moet ik werken. Maandagavond vergadering, dinsdagavond inpakken en dan woensdag-vrijdag lekker met mannetje weg. Dus zal voorlopig niet meer veel online zijn denk ik! Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer!!!
hoi meiden, Ik probeer een beetje bij te lezen maar blijft niet veel hangen misschien nog beetje de hormonen..hihihihi tv kijken en lezen gaat precies zo!!! Senninha ik las iets over een begrafenis... sterkte meis en een jong iemand maakt het vaak inderdaad dubbel zo erg!!! Kwebbels beterschap voor jou en je poes! Linnielin mijn duimen draaien dat het snel weer raak mag zijn!! Wie weet! Lisette ben ook zo benieuwd wanneer er ritme en regelmaat gaat komen!! Enigszins fijn te lezen dat dat bij jou ook nog moet groeien! Nu staat mijn hele leven nog op zijn kop! Manlief is nog lekker weekje vrij maar als ik denk aan de eerste dag helemaal alleen kan ik nog beetje in de stress schieten! Ik denk dat dat mede komt omdat je lichamelijk in mijn geval na weekje ook nog niet helemaal 100% bent! Meiden met een tweede en meer ben benieuwd naar hoe jullie dat hebben ervaren? Verder reageert Senna goed op de kleine maar is er ook niet zo mee bezig! Hij gaat vooral lekker zijn gang en Noah hoort daar bij.. af en toe kan baby zoals Senna hem noemt kus krijgen en dan gaat hij weer verder spelen! Ik ga nog even terug lezen! xx nina
Na de bevalling van Maarit was ik heel snel herstelt voor mijn gevoel. Stond na 5 dagen alweer in de supermarkt de zware weekboodschappen te doen.