Dat schrikken met Maarit viel wel mee, mede denk ik omdat ik het niet heb zien gebeuren. Moet zeggen dat ik ook met dat soort dingen niet snel in paniek raak. Heb ik ook altijd met ongelukken, dan kan ik altijd goed handelen en na de hand komen de knikende knieën pas. Handig hoor zo'n bus om spullen te vervoeren. Wij gaan als we ons belastinggeld terug hebben ook naar de Ikea om onze slaapkamer af te maken. We leven nu al een 1/2 jaar uit kratjes sinds we ons bed verkocht hebben om Maarits kamer op te knappen dus vind dat we nu wel nachtkastjes verdiend hebben. Ben erg benieuwd hoe jullie mannetje er nu uitziet.
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend Liesje? Ik denk toch ergens tussen Sinterklaas en kerst. Hoe reageerde manlief daarop?
dank je wel maar dat gaat wel goed komen! Ook financieel is er eigenlijk niks aan de hand doordat we, als Roeland geen ander werk vindt, besparen op reiskosten en kdv kosten waardoor we evenveel of misschien nog wel meer overhouden dan nu
ik ben ietsje daarvoor uitgerekend, 21 november om precies te zijn. Mannetje vond het helemaal geweldig en is echt blij! Hij had het denk ik ook niet zo snel verwacht haha
Ik kreeg zojuist een berichtje dat iemand van het forum het laatste voetbalplaatje voor Sven heeft! Dan heeft hij ook eindelijk zijn boek vol. Iedereen die Sven plaatjes gestuurd heeft heel hartelijk dank voor het meesparen. Ik heb hier een gelukkig jongetje.
Kinderopvang scheelt op dit moment dan maar 1 dag als ik Julian ervan af haal maar dat is toch weer zo'n 100euro in de maand en aan reiskosten zijn we voor Roeland nu zo'n 200euro per maand kwijt die we dan dus ook niet meer kwijt zijn dus dat trekt elkaar weer recht
Ja qua timing is het niet zo gunstig voor zover dat ooit gunstig kan zijn, volgende week Roeland zijn verjaardag en binnenkort uitgerekend maar ja we gaan gewoon weer vrolijk door
tja en mannetje zou mannetje niet zijn, dat hij nu binnen een paar maand een andere auto wil hebben haha. was al wel de bedoeling maar niet dit jaar... Maar hij is echt erg blij, nou maar hopen dat alles goed gaat want ik heb geen last van kwaaltjes zoals bij Rihanna en dat maakt me erg onzeker
hahaha mannetjes en andere auto's Iedere zwangerschap is anders meis dus geen zorgen maken en gewoon genieten!!!
Gelukkig komt ook het vakantiegeld er binnenkort aan. Al had je dat liever aan andere zaken uitgegeven waarschijnlijk.
Hmmmm ging dat maar zo makkelijk, ik ben heel bang voor weer een miskraam en daarom vind het nog wel moeilijk om op een top ervan te genieten
Gelukkig hadden we er nog geen bestemming voor dus kan het nu netjes naar de spaarrekening voor overbrugging mocht het nodig zijn. Ook krijgt hij zeker 1 maand extra loon mee en komt het belastinggeld eraan dus als het nodig is komen we nog wel heel wat maandjes verder