Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Liesje76, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had ik ook hoor, snap wat je bedoelt.
    Bij Maarit kon ik pas een beetje genieten toen ik een paar echo's gehad had en haar voelde bewegen.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ken het, is een knop die je moet omschakelen maar dat komt nog wel!!

Ik moet zeggen dat het bij mij scheelde dat ik bij de mk al zoiets had van het zit niet goed en bij deze zwangerschap had ik meteen een goed gevoel waardoor ik ook meteen kon genieten.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Komt er toevallig nog iemand die naar de meeting komt in Almelo voor 1/2 juni?:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ga jij eten Ingrid?

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kan niet zeggen dat niet goed voelt, maar ik gewoon erg bang

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb eigenlijk nog geen idee, heb nog niks in huis gehaald dus ik denk dat het iets makkelijks wordt. Pannenkoeken ofzo;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat overheersde bij mij ook en dat knopje om dat gevoel om te zetten zat daar vast onder vandaar dat ik het niet heb kunnen vinden waarschijnlijk.
    Ach het is allemaal goed gekomen.
    Ze wordt volgende maand alweer 5.:)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is ook heel logisch, bedoelde ook meer te zeggen dat ik toen zo sterk dat gevoel had en bij deze zwangerschap niet dat het voor mij heel makkelijk was om die knop om te zetten en meteen volop te genieten maar bij jou gaat het ook goed komen!! Kleintje blijft gewoon lekker dobberen waar die is en komt er in november pas uit!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het eten al klaar staan, Niels kookt.
    Maar ben zo moe dat ik eigenlijk nergens trek in heb.:)

Heb morgen ook een dag vrij genomen om even bij te slapen, alleen dat weet Niels nog niet maar dat merkt hij morgen wel.:D

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat gaan jullie eten dan??? Is ook meer dat eten nu moet voor de baby en Julian anders mocht van mij ook wel overgaan of gewoon een tosti ofzo;)

Hahaha als jij morgen je bed niet uit gaat dan weet hij genoeg:p

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij eten bloemkool.
    Loopt Sven al weken om te zeuren.
    Voor 1 keer dan nu want bloemkool vind ik nog veel te duur op dit moment.:)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dat hoor je ook niet vaak, een kind dat zeurt om bloemkool. Vindt hij dat zo lekker dan??

13. misschien wij wel, is dicht in de buurt ;) wattan?

14. hier simpel bietenstamppot eten..
    lekker eenvoudig, maar esmée eet er zo 2 a 3 borden van.. haha

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als het aan hem ligt eten we dat iedere dag en Maarit eet het liefst iedere dag bietjes en Karsten macaroni/spagetti.

En het eten met Karsten is echt een ramp op dit moment en dan bedoel ik het avond eten. Eten we pasta, friet, pannenkoeken/poffertjes is er niets aan de hand maar zodra er groente aardappels vlees is blieft hij het niet. Vooral de stampotten moet hij niet. Hij ruikt eraan en schuift dan zo zijn bord weg zonder maar een hap geproeft te hebben. En als wij dan een hap in zijn mond proberen te stoppen dan draait hij snel zijn hoofd weg en houdt hij zijn lippen stijf op elkaar.:x
    Ben er ook klaar mee ook. Dan eet hij toch niet. Een uur later krijgt hij zijn toetje zodat hij dat niet koppelt aan het avondeten en dus beloont wordt voor niet eten. En verder echt niets. Ik vertik het om nog iets anders erbij te koken omdat meneer het niet blieft. Hier wordt gewoon gegeten wat de pot schaft.:)
    Hij is alleen wel veel vroeger wakker 's morgen omdat hij honger heeft.:x Maar echt niet dat ik daar gehoor aan geef. Hij mag eruit als ik vind dat het tijd is om op te staan.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Toch een 1/2 uur enkele reis plus benzine.:)

Ik heb hier een overvolle doos met kleding van Karsten en die ga ik weggeven aan iemand van het forum die het heel hard kan gebruiken. De doos is alleen 14 kilo en dan kost het 12,95 om te verzenden.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hebben wij eergisteren gegeten.:D

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dames, allemaal duimen voor morgen 3uur want dan heeft Roeland zijn tweede gesprek voor de sollicitatie waar hij vrijdag heen is geweest!!!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het slechte eten is hier gelukkig weer helemaal voorbij, zijn er wel achter gekomen dat als we zijn groente door zijn aardappelen heen prakken (wat ik dus super ranzig vind:)) dan eet hij alles netjes op. Geef je hem aardappels en groente appart van elkaar op zijn bord dan eet hij netjes de aardappelen op en de groente hoeft hij dan niet. De rest van de avond hoor je hem dan ook niet dat hij honger heeft maar volgens mij drinkt hij zijn maag dan gewoon vol wat we tegenwoordig dus ook niet meer laten gebeuren want meneer die plast 's nachts alles eruit om dan wakker te worden omdat hij helemaal nat is incl. zijn bedje;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb wel verse bietjes liggen maar geen azijn in huis dus die moet ik zo even meenemen dan kunnen we dat morgen eten.

Deel Deze Pagina