Susanne, balen dat jullie daar dan voor heen moeten. Straks allemaal maar goed onder de douchen en schrobben.
Duimen zal niet lukken, want dan zit ik met Joost bij de KNO-arts, maar ik hoop echt van harte dat het goed uitpakt en zal iig aan jullie denken!!!!!
Hier weer een matige nacht gehad. Gelukkig had ik vandaag vrij genomen dus ik ga zo lekker weer mijn bedje in.
Zo, goedemorgen allemaal. Ben er al wel een tijdje uit, maar krijg nu pas ff de kans om ff te kletsen. Maureen was half 7 al wakker... Blegh. Heb het gelukkig kunnen rekken in bedje tot kwart over 7, daarna beneden nog tot 20 voor 8, anders komt ze vandaag totaal niet uit... Esmée werd rond kwart over 7 half wakker van Maureen, dus daar heb ik ff muziekje aan gezet en daarna snel met Maureen naar beneden gegaan en Esmée sliep door tot 5 voor 8 ongeveer...
Pfff.. zoals elke ochtend weigert maureen WEER om te gaan slapen. Na een half uurtje is ze gewoon alweer wakker.. Grr... Dus: half 7 wakker, half 10 op bed, 10 uur weer wakker... En nu?
hoi hoi, ik ben ook weer tewrug van vakantie. we hebben het heerlijk gehad. ivy heeft zo genoten van het zwembad en het indoor speelparadijs daar (cp) Ze was de hele tijd aan het juichen. Werd er helemaal vrolijk van zeg. Nu morgen man weer voor 2 weken weg en ik donderdag weer werken. terug naar het leven van alledag
hallo allemaal! Gister goed nieuws gehoord! Een goede vriendin van mij is ook zwanger! Ze is nu ongeveer 8 weekjes! Dus zijn we lekker samen zwanger!
Fijn zeg dat jullie zo hebben genoten en dat Ivy het ook zo leuk vond. Je bent morgen alweer 14 weken.
Ik had dus vandaag de dag vrij genomen om rustig aan te doen. Kreeg ik vanmorgen een telefoontje van mijn moeder dat mijn broertje waarschijnlijk een 2 kamerwoning heeft. Is hij eindelijk weg bij mijn moeder en heeft zij ook weer haar rust. Maar omdat hij in de schuldsanering zit kan hij geen spullen aanschaffen. Nu heb ik op MP voor 20 euro een koelkast gezien en ook voor 20 euro een gaskachel. Nu nog een wasmachine en een zwart bankstel en dan is hij al een heel eind. Vanmiddag wel nog 2 uurtjes op bed gelegen maar niet echt lekker geslapen helaas. Dan maar hopen dat het vannacht weer beter gaat.
O en dan vergeet ik nog het belangrijkste te vertellen. Niels heeft eindelijk een oproep gekregen voor de intake en ergens 1/2 mei is hij aan de beurt.