Belangrijkste is natuurlijk dat wij het fijn hebben in dit huis, maar complimentjes zijn natuurlijk altijd leuk
Yep , maar 3 euro goedkoper dan de schoenen van Rick (tel maar op wat mijn beurs weer geleden heeft vandaag ) Nou ja, schoenen vind ik gewoon echt super belangrijk, dus daar kijk ik dan minder gauw naar de prijs.....
ja dat klopt, maar die schoenen zijn nog duurder dan mijn eigen schoenen . Maar shoesme is dat een speciaal merk?
Ik had laatst 2 paar laarzen die samen ook minder kostten dan de 2 paar schoenen van de jongens . Shoesme is een merk baby- en kinderschoenen .
Gewone, met honing.... Heb nog steeds wat last van mijn keel (en dan geen keelpijn, maar net of mijn slikspier of zo verrekt is ) Oh het water is klaar....ben zo weer terug
ja dat had ik al in de gaten . Maar zijn die schoenen anders als andere baby schoenen, zo bedoel ik het meer
Daantje, wij hebben inderdaad grijs met blauwe strepen voor de babykamer en grijs met limegroene strepen voor Julian zijn kamer. Kwebbels, balen van de poes. Is er nog gezegd hoe lang het zou kunnen duren of is daar niks over bekend? Ramoontje, leuke schoenen!!!
Dat wilde ik eerst ook maar omdat ook alle overige dingen zoals lamp, gordijnen, klamboe enz. ook al blauw werd was ik bang dat het te blauw werd zeg maar dus dan maar het meeste grijs met een paar blauwe strepen.
Zijn wel van binnen en buiten van leer en zo en er zit een goed voetbed in....maar er zijn natuurlijk meer merken van kinderschoenen die dat hebben . Shoesme
ja dat kan ik me voorstellen. Wij hebben dan het geluk dat mika zijn bedje en kast wit zijn, en 2 andere muren ijspegel blauw zijn. Dus is het niet super blauw
Babykamer is hier wit met noten, ledikantje, kast en comode maar wel alle muren dezelfde kleur en die kleur blauw is dan best overheersend als je het op alle muren als hoofdkleur zou doen. IJspegel blauw is wat lichter of niet?
Jaa dat scheelt wel! Wel een leuke kleur! Ik wilde eerst ook een lichtere kleur blauw doen en een lichtere kleur grijs en dan dus meer blauw als grijs maar hadden van deze kleur nog 2 bussen staan dus was zonde om andere te halen vondt Roeland.