Wel lekker natuurlijk Maar het is andersom ook zo natuurlijk, jullie moeten afwachten of mensen betalen.
Hij gooit zijn knuffel en doekje er dan uit en zonder gaat hij echt niet slapen Eerst zit hij alleen een beetje te mopperen en later gaat dat over in huilen. Maar goed, zolang hij maar vrolijk is misschien laat ik hem sóchtends wel te lang in bed of zijn zijn middagslaapjes te lang.
Ik zou bijna denken dat W het ook heeft, die kan ook zoveel slapen buiten de slechte nachten om. Ik heb van mezelf al besloten om hem vroeger wakker te maken. Maar heb hem vanmorgen bijvoorbeeld om 9 uur wakker gemaakt en hij lag er om 11.30 uur weer op, nu was hij gisteravond wel langer wakker maar normaal zit er ook zo weinig tijd tussen dat hij voor zijn middagslaapje gaat. Misschien is zijn ritme wel helemaal overhoop dat hij sávonds er meer moeite mee heeft. (zat even hardop te denken/schrijven )
Misschien is het een idee om hem 's middags eerder uit bed te halen. Of vind je dat zelf lastig. Of 's avonds wat later naar bed, maar ja, dan ben je zelf je avond kwijt. Dan zou ik hem eerder 's middags korter laten slapen. Maar inderdaad...als hij maar vrolijk is
Wat een rust hier de laatste dagen!! Heb vanmiddag lekker wat kunnen doen voor school, de was, en alvast het eten klaargemaakt dus dat hoeft zo alleen nog maar de oven in. Vorige week sliep Arinde 's middags steeds maar 2 uur, deze week slaapt ze ruim 3,5-4 uur. Wel lekker hoor, kan ik veel doen in huis. Alleen kunnen we 's middags echt nergens meer heen als ze pas rond half 5 uit bed komt. Maar ja, vind wel lekker als ze zo goed slaapt! Hoor dat mannetje thuis is, dus ga het eten in de oven doen. Tot straks!
Leuke avatar! Goh die kleine grote man is overmorgen ook alweer jarig. Gaat ie het ook groots vieren?