ik hoop dat ik er zondag beter aan toe ben ja. heb in ieder geval al opgezette klieren dus dat is een goed teken meestal is t dan na 3 dagen minder geworden dus laten we hopen. wil nog wel een keertje mijn plaatsingspunten krijgen voor mijn verlof. en ik heb 5 fotos meegekregen en nog 1tje waar alle berekeningen op stonden. ook wel grappig om een keertje te hebben
Zou wel fijn zijn als je weer wat opgeknapt bent en dan ook nog je pplaatsingspunten kan scoren. Leuk dat je ook wat foto's hebt meegekregen van de kleine man. Kunnen straks mooi in het album.
Ik ga even het eten opscheppen, was een beetje laat maar dat krijg je als je hier en daar aan de klep raakt en Maarit wilde persé haar Hamakralen set afmaken. Tot straks.
KK zet mij er maar bij op beide data. Weet alleen nog niet 100 % zeker of ik kom aangezien het ook een beetje van manlief afhangt. Nou de kat is vandaag uit eigen kracht zijn mandje uitgekomen!!!! Een hele verbetering dus! Lopen gaat nog een beetje raar maar goed, het is een begin!! Sen het is inderdaad zwart leer. Ik zal er anders wel een foto van maken. Manlief weet trouwens nog niks van mijn idee dus ik moet het nog wel overleggen maar dat zit volgens mij wel goed haha..
Oh ja sen morgen sta ik om 10.00 bij je op de stoep. We zijn allemaal weer beter dus ik heb er helemaal zin an!
Wij hebben plek voor 7 personen, anders rij je met ons mee als mannetje niet wilt? Fijn zeg dat het met poes alweer wat beter gaat! Vind het altijd zo zielig, er komen gelijk weer herinneringen boven toen Sam vorige jaar zo ziek was, voelde me toen zo machteloos juist omdat ze niks kunnen zeggen. Ik denk dat je mijn broertje erg blij maakt met de banken. Ik hoop dat manlief het goed vind. Ik zeg nog even niets tegen mijn broertje. De gaskachel van gisteren die ik kon krijgen gaat helaas niet door. Nu dus op zoek naar een andere. Hoe is het met jou eigenlijk? Is school goed gegaan? Als je je nog niet 100% voelt moet je morgen lekker thuis blijven hoor.
Ja ik was zo blij dat hij zelf zijn mandje uitkwam!! Is niet fijn om je beestje zo te moeten zien lijden! Ik weet bijna wel zeker dat manlief het goed vind hoor. Het enige minpuntje is dus wel de beschadigingen van de kat van de nagels op de leuning hè(er zitten hier en daar wat haaltjes in het leer) Niet dat je denkt dat ze helemaal als nieuw eruit zien. Ze zijn nou ook niet helemaal uitgewoond hoor haha. Balen van die gaskachel zeg Hopelijk vind je snel weer een nieuwe. Lief dat je je broertje zo helpt! (ik weet dat een keer in de zoveel tijd de boka bij jouw in de woonplaats af een toe een verkoop houdt van tweedehands spullen. Nu weet ik niet of dat al snel is maar misschien dat je er even naar kunt bellen?) Met mij gaat het wel hoor. Met school gaat het ontzettend leuk. Op mijn stage ook, ik vind het echt ontzettend leuk daar en volgens mij zijn ze ook erg blij met mij. Ik krijg namelijk een stagevergoeding die ze eigenlijk normaal nooit geven aan stagaires! Dus werd er wel even warm van toen ik dat hoorde Ook heb ik hier en daar al een hint gekregen dat ik eventueel na mijn stageperiode kan blijven daar. Hopen dat dat doorgaat natuurlijk! En die griep gaat wel weer hoor. Ik kan maar beter doorgaan want van thuis zitten krijg ik ook geen rust. Heb gister (met koorts en al) dus ook gewoon staan stofzuigen en afstoffen etc. Moet zeggen dat ik me sinds vanmorgen al echt weer goed voel hoor. Zelfs de spierpijn begint weg te gaan Dus vind het alleen maar gezellig om langs te komen morgen (of jij meot ondertussen alweer andere plannen hebben gemaakt ervan uitgaande dat ik niet kwam omdat ik ziek was?)
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! De datums: Zondag 2 mei: lisette susanne ( in de middag ivm reistijd ) senninha knuffelkonijn ('s middags ivm kerk) Ingrid130 Zondag 16 mei: lisette susanne ( in de middag ivm reistijd ) senninha knuffelkonijn ('s middags ivm kerk) Ingrid130 *** Einde newsflash meeting *** het lijkt erop dat het 1 van deze twee datums gaat worden.. willen andere mensen ook nog ff reageren, zodat we een datum vast kunnen gaan leggen?
Oh ja Sen bedankt voor dat aanbod van het meerijden! Ik ga toch wel even manlief proberen over te halen want ik weet zeker dat hij het toch wel leuk vind om mee te komen en Indi met alle kindjes te zien spelen Hij vind alleen het idee dat ik op dit forum zit (''vind je die site nou nog steeds leuk?!?! '') nog steeds een beetje raar haha...
*** Newsflash meeting *** We gaan er maar vanuit dat de meeting dus in Meppel plaatsvindt, nu nog een datum. Heb je voorkeur van een dag/dagdeel? Geef die dan door! De datums: Zondag 2 mei: lisette susanne ( in de middag ivm reistijd ) senninha knuffelkonijn ('s middags ivm kerk) Ingrid130 Kwebbels Zondag 16 mei: lisette susanne ( in de middag ivm reistijd ) senninha knuffelkonijn ('s middags ivm kerk) Ingrid130? Kwebbels *** Einde newsflash meeting *** het lijkt erop dat het 1 van deze twee datums gaat worden.. willen andere mensen ook nog ff reageren, zodat we een datum vast kunnen gaan leggen?
Het belangrijkste van de bank is alleen dat hij niet doorgezakt is en jou kennende als dat zo zou zijn zou je ze niet aanbieden. Wat gaaf zeg dat je een stage vergoeding krijgt! Ik hoop voor je dat je daar kan blijven. Ik had nog geen andere plannen gemaakt want ik wilde de ochtend voor jou vrij houden mocht je beter zijn en dat ben je.
En Niels is er ook en Jeroen en Christian en misschien nog wel meer papa's dus hij is zeker niet alleen. Komt Roeland ook mee Ingrid?