Buik is weer goed, net 2 van de 3 honden uitgelaten en toen deed mijn onderkantje verschrikkelijk veel pijn dus nr 3 was voor Roeland. Straks met zijn ouders kijken voor traphekjes dus dat wordt ook weer lopen en dus zag ik nr 3 uitlaten niet meer zitten. Gaat meneer nog doodleuk vragen of ik nog even wat voor hem wil doen, wat denk je nou zelf: NEE:x Somsssss.......
Ha dames, Daar ben ik ook weer. Heb net alles bijgelezen vanaf woensdag, maar eigenlijk is er niet veel blijven hangen. Zag wel een gave motor van Ling! Mooi hoor! Wij hebben heerlijke dagen samen gehad! Woensdag eerst Arinde weggebracht naar mijn ouders en daarna doorgereden naar het hotel. Daar nog even lekker wat boodschappen gedaan, want we waren nog wat dingetjes vergeten. 's Avonds lekker in het hotel gegeten en nog gezwommen en in de sauna geweest. Donderdag samen geshopt in Groningen, daarna nog een flinke wandeling in een natuurgebied gemaakt. Aan het eind van de middag weer gezwommen en sauna genomen. Vrijdag hadden we een verwenarrangement in de Sauna in Boijl. Met massage erbij. Dus dat was ook een heerlijke relaxte dag. Gisteravond hebben we Arinde opgehaald bij mijn ouders, die had zich daar prima vermaakt. Zelf hadden we er gelukkig ook weinig moeite mee om haar weg te brengen, dus we hebben alledrie leuke dagen gehad. Enige nadeel was dat het eten woensdagavond niet helemaal goed gevallen was, waardoor ik steeds erg last van mijn darmen/diarree had en misselijk was. Dus de laatste dagen heb ik niet veel gegeten, dat was wel jammer. Maar ja, je kan niet alles hebben. Vandaag de laatste spullen opgeruimd, kamer gedaan, badkamer gedaan, was opgehangen/gevouwen/gestreken en straks nog even boodschappen doen. Dus ook wel weer een lekker daagje!
Linnielin, fijn dat jullie zo'n gezellige dagen hebben gehad en dat Arinde het ook lekker naar haar zin heeft gehad bij opa en oma!
Hmmmm, Joost heeft weer iets onder de leden (of erbij?)....of hij is door een of ander insectje te grazen genomen. (vlooien zijn het iig niet, want de hond heeft nergens last van) Aan beide kanten net onder zijn okseltjes (richting zijn rugje) zag ik zojuist een aantal rode bultjes.....aan de ene kant maar een stuk of 4, aan de andere kant zeker 10. En van zijn verhoging word ik natuurlijk niet wijzer, want die heeft hij nog altijd, dus die geeft geen duidelijkheid.... Wat dat nou weer is?????
Nee toch... Jullie vallen ook van het een in het ander hoor! Heeft hij geen last van jeuk ofzo??? Hopelijk valt het mee en is het morgen weg
He Meiden!! Hier weer even een berichtje van mij! Ben op het moment erg druk.. Sinds mijn nieuwe baan werk ik 28 uur.. (ben ik voor aangenomen) Nu blijkt dus dat ik al die tijd maar 24 uur per week heb gewerkt.. nu moet ik over nov en dec een bedrag terug betalen en van jan, feb en maart 6 dagen!!! inhalen!! Ik ben dus kapot.. Ook Sem is elke morgen om half 7!!!! wakker!! Meneertje is dan echt klaarwakker en roept net zolang tot we komen! Verder gaat het erg goed me mij en ukje!! Ukje doet het goed!! En we groeien lekker!!! Sem is een heerlijk ondernemend mannetje met zijn driftbuien op z'n tijd!! Verder heb ik alles bijgelezen, maar even geen puf te reageren.. Oh ja de meeting.. Heb mijn rooster nog niet van mei.. Dus dat moet helaas nog even wachten! Maar anders komen we zeker!!
Hij krabt niet of zo....dus of hij jeuk heeft . Heb zijn kleren en ondergoed maar allemaal in de was gedaan, bed had ik al helemaal verschoond....dus als er wat zat, zit het er nu iig niet meer (en ik heb ook geen mug of zo op zijn kamer gezien)
Dames, Ik ben er weer vandoor helaas. Was steeds online toen er niemand was, maar nu komt mannetje uit bad dus gaan we nog even gezellig bankhangen. Fijn weekend! Tot maandag!!
hey allemaal.. was ik nog ff.. vanavond gezellig op bezoek bij schoonzus en zwager.. leuk! beide meiden slapen lekker..