Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben en dat Arinde zich ook zo vermaakt heeft! Is nu alles weer goed in je buiK?
Even goed in de gaten houden of het er niet meer worden of groepjes gaan vormen. Daar begon het met Sven ook mee en die kreeg een lelijke huisinfectie waar hij heel veel pijn aan had en een ab kuur kreeg.
Oei had je dat niet in de gaten dan dat je maar 24 uur per week werkte? Balen hoor. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent zeker nu je zwanger bent.
Verjaardag was gisteren heel gezellig. We waren om 20 uur thuis dus daarna gelijk de kids naar bed en nog even de Mol gekeken. Niels is inmiddels de hort op om met een aanhanger voor mijn broer 2 banken op te halen en een bed met toebehoren. Ik ga zo met Maarit naar zwemles en op de terugweg moet ik even een magnetron (ook voor mijn broer) oppikken. Heb al kippensoep gemaakt want we krijgen eters straks dus die kan maar vast klaar zijn. Als de tijd het toelaat ben ik er vanmiddag nog even.
Goedemiddag allemaal! Hier een blegh nacht gehad.. Esmée is tussen half 4 en haf 6 vaak wakker geweest helaas.. Op een gegeven moment heeft ze overgegeven en toen een zetpilletje gehad en een pufje, want ze begint weer erg te hoesten helaas.. Maureen heeft wel goed geslapen gelukkig! Vanmiddag een fotoshoot van beide meiden.. Ze liggen nu heerlijk te slapen gelukkig, dus dan zijn ze allebei goed te pas gelukkig! En jaaaaaa, het zonnetje schijnt hier heerlijk! Jiehaaa!!
Hallo ben ik ook weer even . Het lijkt wel standaard te worden, maar ik heb tegenwoordig weinig zin/puf om vaak online te komen. En naarmate het steeds langer duurt, wordt dat natuurlijk steeds erger omdat ik steeds meer mis. Maar goed ik ben er weer even. Heb even wat tijd voor mezelf gehad daarnet en heb een heel eind terug zitten lezen (zo'n 40 pagina's ofzo). Wil wel even een poging gaan wagen om op wat dingen te reageren, maar ik vrees dat ik niet heel ver kom. Echter ik ga het proberen: @Liesje: gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is op zich niet vreemd dat je heel misselijk bent, want je bent pas net zwanger. Bij mij begon de echte misselijkheid ook pas rond de 6 à 7 weken. @Sann: leuk dat je je kleintje voor het eerst hebt gevoeld! En super dat CP zo leuk was, maar dat hadden via Hyves al gecommuniceerd. @Ramoontje: leuke schoenen voor de boys hoor! En fijn dat Joost eindelijk buisjes gaat krijgen. @Senn: ik lees dat je meubels aan het verzamelen bent voor je broer?? Ik heb dan weer niet gelezen waarom dat ik, maar het is wel heel lief van je!!!! Hoe is het eigenlijk met je zus afgelopen? @Ingrid: fijn dat Roeland weer een nieuwe baan heeft! Echt kl*te dat hij ontslagen was. Heb je een fijne verjaardag gevierd? Het wordt nu echt spannend voor je hoor! Nog ff volhouden. @Daantje: leuk dat een vriendin van je ook zwanger is. Kan je inderdaad samen dingen uitwisselen en doen. @Kwebbels: fijn dat de poes weer uit de mand komt. Zo en verder weet ik het echt even niet meer hoor. Bij ons alles oké. Merel is echt een druk meisje met een hele grote woordenkennis. Ze loopt echt de hele dag te babbelen. En waar niemand onze 2 Westie's uit elkaar kan houden, lukt dat haar dus wel . Verder heb ik ook een klein weekje het gevoel dat ik heel af en toe een plopje in mijn buik voel. Maar ik twijfel of het ukkie is. Omdat het niet heel vaak is. Hier vandaag een heerlijk dagje in het zonnetje gehad. Heerlijk dat de zon eindelijk begint door te breken! Van de week ook zalig een uur met Merel zonder jas in de achtertuin lopen spelen. Zalig vond ze het. We zouden financieel gezien dit jaar eigenlijk niet op vakantie gaan, maar nu hebben mijn ouders ons uitgenodigd om een week met hun en mijn broers naar de Vossemeren (CenterParcs) te gaan, tegen een kleine vergoeding. Dus we gaan nu toch lekker weg en ik heb er nu al zin in. Dus Ramoontje, wij zijn alsnog bij je in de buurt in juli . Tot slot zag ik de vraag voorbij komen of ik ook naar de meeting ga komen. Nou ik moet zeggen, dat ik nog vreselijk twijfel vanwege de afstand. Het is gewoon niet om de hoek zal ik maar zeggen. Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer heel leuk! Ik zit dus nog zwaar in dubio . Alleen qua data gaat het nog lastig worden. Ik geloof zo in 1e instantie dat we alleen de 16e kunnen, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Nou dat was het weer.
Ze zitten in een groepje van 3 of 4 bultjes idd bij elkaar.....links 1 groepje en rechts 2 groepjes. Er is maar 1 plekje bijgekomen, op zijn bovenbeentje, maar dat zou ook een muggenbultje oid kunnen zijn (is wat groter en vuriger).....Ik wacht 't maar even af.....