Ik hoop zo goed nieuws te lezen. Lekker nachtje had je zeg! Karsten werd hier om 3.30 uur huilend wakker. Gelukkig ging hij om 3.45 uur weer slapen en dan is 2 uur tot aan de wekker erg kort.
Hier weinig zon volgens mij. Konden ze het maar vertellen hè wat er scheelt. Zou voor ons als ouders veel gemakkelijker zijn.
Volgens mij niet gedroomd maar meer een gevoel toen ik je sms las. En ik nog vragen rond 6.30 uur of je wilde forummen ter afleiding maar jij wilde liever lopen.
O wat lief zeg! Hij spaar ze zeker nog want hij moet er nog een hele hoop. Als je de portokosten wilt hebben dan moet je even je rekeningnummer mailen. Wil je je neefjes hartelijk danken namens Sven?
Ik zou dat geen reden vinden om niet langs te komen. Het duurt maanden voordat het begint te slijten en vaak blijft er een residu achter wat van tijd tot tijd kan opspelen. Kan ze beter ook niet meer met hem naar een supermarkt of andere openbare plek gaan want je kan het overal oplopen en dan weet je niet wie het wel en niet heeft.
Misschien heeft ze net een sprong gehad waardoor ze veel nieuwe dingen ziet en doet nu waardoor ze wat moeier is?
Nee daar zat ook geen foto bij! Die andere 2 waren vers van de pers Enne ik bedenk me nu dat de plaatjes nog in mijn tas zitten, Fiets straks even snel naar de brievenbus maar sorry dat ze er morgen niet zijn..