Klinkt alsof je graag een foto wil showen mag natuurlijk altijd Leuk dat Mayron zo gek is van bussen. En met oma er in is natuurlijk helemaal geweldig!!!!
Fijn dat je wedstrijd goed gegaan is!!! Balen dat jullie je allebei niet lekker voelen. Kan me voorstellen dat het pijnlijk voor je is en als je dan geen medicijnen mag:x brr.... Beterschap!
Mijn vriendin belde vanmorgen af, want ze zat met twee zieke kids. Dus die kwam natuurlijk niet. Dus heb ik vanmorgen alvast de weekboodschappen gehaald en met Arinde naar de speeltuin en de bakker gelopen. Wat een heerlijk weertje toch! En voor morgen geven ze nog beter op, geweldig!!! Ik hoop dat Arinde nu wil gaan slapen. Ze ligt er al een half uurtje in maar is nog niet stil. Heb haar er wat eerder in gedaan omdat we vanmiddag op tijd weer weg moeten naar de verjaardag. Maar geloof niet dat ze echt al aan bed toe was. Nou ja, ze zal vast wel een keer in slaap vallen en anders maar niet.
hallo dames, ben weer terug van het shoppen. Heb het meeste bij de prenatal gehaald. Zal eens kijken of ze het op de site hebben staan. in iedergeval 1 tuniek/jurk, 1 dun shirtje (doorkijk), 1 broek tot net over de knieen en 1 legging. Bij miss etam nog 2 hempjes gehaald 2 voor 20 euro. en bij de c&a nog 2 shirtjes met 3 kwart mouw voor onder het jurkje en shirtje evt. voor nu met dit weer.
grr, mika is er nu voor de tweede keer uitgekomen, ben in staat om het kleine bedje op zn kamer neer te zetten en hem daar in te leggen
ja nog een klein beetje, maar niet echt veel soeps meer wat ik ook naar mijn werk aan kan, toen met mika had ik nog veel truitjes en shirtjes van de h&m enzo bij elkaar gevonden wat ik toen aankon, maar dat is nu allemaal vaal geworden in de was enzo, dus niet echt meer toon baar. Ben me alleen nu aant bedenken wat ik op het laatst van mijn zwangershap aan had, volgens mij had ik toen ook maar 1 rok en 2 shirtjes ofzo, dus ook niet veel
ja ben ik ook, ben er heel erg blij mee. zal eens kijken of ik wat foto's kan knippen en het hier kan spammen
eerst ga ik een kleine dreumes weer het bed in werken want die is er weer uit grrr. Ben al vanaf half 1 bezig hem erin te leggen, pak nu het ledikantje en kan ie daar in vertoeven vind het nu wel even goed zeg
Wat gaat hij doen dan als hij er uit komt? Als hij niks 'kwaads' doet zou ik hem gewoon er uit laten komen hoor. Anders blijf je straks elke keer het ledikantje moeten pakken!