Wij hebben geen droger, dus ik hang alles sowieso al op. Dus dat scheelt al. Nu alleen nog bedenken dat ik naar beneden loop ipv naar zolder Fijne avond!
tenzij ze bij de inhoud kan!! hier heeft justin al vaak op de gang gestaan hoor. hij is zo'n deugniet en hij wéét dat dingen niet mogen. Maar we waarschuwen 3x en daarna is het naar de gang. Ik zeg altijd tegen hem: justin, kijk mama eens aan (das al heel moeilijk) en dan zeg ik dat het niet mag wat hij doet omdat ...(plus reden). en bij de laatste waarschuwing zeg ik dat ook en dat hij bij de volgende keer op de gang moet. Het begint nu een beetje zijn vruchten af te werken maar soms gaat hij toch de fout in. En op de knieen gaan he! zelfde hoogte als het kind!! (a-la-nanny)
nog 14 uur en ik heb een motor!! woehoe!!!! loop de hele week al te glimmen! ben er zo blij mee. nog 1 nachtje dus en dan kan ik lekker rijden!
wow meid, wat zie je er ontzettend goed uit. wat een verschil zeg. je mag met recht superdesupertrots op jezelf zijn.
kunnen we er misschien samen voor gaan tegen die tijd. ik wil na de zwangerschap ook eindelijk s een boel kwijt
fijn dat eht goed ging en dat amandelen voorlopig kunnen blijven zitten. pfff, vermoeiend hoor telkns dat ziekenhuisgebeuren.