Op zich mensen genoeg "online" alleen niemand die reageerd (Wat het hier ook een stuk minder gezellig maakt, voor mij dan)
Ja maar de Ardèche is ook al bijna 1.100 km rijden hoor. En zelfs in de Jura was minder dan 800 km rijden was, hadden wij een volledig vakantiegevoel. Zeker in dat gebied en op de camping waar wij zaten. Maar dat kan Bloem beamen, via haar heb ik die camping.
Misschien een moeilijke beslissing, maar als jij er vrede mee hebt, is het goed toch!? Je hebt er niks aan als Isabella daardoor extra jaloers is op Sebastiaan. Het is voor haar toch al moeilijk zat dat ze je niet meer voor haarzelf alleen heeft. Enne een gasfornuis: altijd leuk!
Bij jou staat je naam dr ook bij haha. Anders had ik getypt ESSIE zegt niks Hoe gaat het met je zwangerschap?
Ja goed hè: ben de enige niet verborgen online persoon momenteel . Met de zwangerschap: wel goed denk ik. Heb a.s. dinsdag weer een keuring bij de VK. Merk alleen wel dat ik deze week ineens wat minder moe en misselijk ben, dus dat grijpt deze doos natuurlijk gelijk aan om me weer wat onzekerder te voelen . Aan de andere kant: bij Merel was dat ook zo rond week 16 en daar was niks aan de hand.
Ik ben altijd verborgen Das toch positief? En hoort toch ook bij het 2e trimester? Dat je weer wat minder moe en misselijk bent enzo? T zit gewoon helemaal goed
Ach ik met mijn twijfels ook altijd. Komt ook omdat ik ineens vind dat mijn buik minder snel groeit dan in het begin. En omdat ik eigenlijk elke week 2x een behoorlijk heet bad heb genomen. En ik naar een feest ben geweest waar de muziek zo hard stond dat ukkie volledig moet hebben liggen vibreren in het vruchtwater . Maar goed, het zal wel allemaal niet zo'n vaart lopen.
Goedemiddag dames, Ling: veel plezier met je motor straks! Je hebt lekker weer om een tourritje te maken! Essie: je bent nu toch al 16 weken, dan kan het heel goed zijn dat de moeheid en misselijkheid af gaat zakken. Toch ook wel weer fijn? Maar misschien ben je er pas echt gerust op als je dinsdag weer naar de VK geweest bent... Lisette: kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je moet stoppen met de BV. Maar als Isabella echt zo jaloers is, kan ik me voorstellen dat je het gedaan hebt! Vakantie: wij gaan dit jaar naar Kamperland, op een park aan het Veerse Meer. Heb er echt veel zin in!!!! Anno: dus we krijgen over een paar weken mooie foto's van je te zien. Komen we allemaal 1 voor 1 langs voor een fotoshoot
Weten jullie wat trouwens behoorlijk lief/knap is???? Wij waren gisteren met Merel aan de wandel. En vervolgens zijn we haar heen en weer aan 't zwieren tussen ons in, dus wij: een, twee.......... vervolgens Merel dus "die, fier, fijf" en wij stomverbaasd "zes" en Merel weer "acht, nege, tien". Nou wij stonden best verbaasd te kijken! Dat komt door het Rupsje nooit genoeg boek, dan tellen we altijd met haar en binnen enkele dagen heeft ze dat dus overgenomen.
Hier een heerlijk ochtendje gehad. Arinde wilde vanmorgen om half 9 al 'buite' spelen, dus die heeft lekker in de tuin gescharreld terwijl ik de was buiten heb gehangen. Daarna heb ik de koelkast schoongemaakt en zij nog lekker buiten gerommeld. Na de koffie zijn we naar de kinderboerderij geweest. Dat was al zo lang geleden, ze vond het weer erg leuk. Het paard durfde ze niet te aaien, maar de geitjes begon ze spontaan te knuffelen Verder heeft ze er nog lekker gespeeld op de speeltoestellen en toen we weggingen was het natuurlijk brullen Daarna nog even naar de Zeeman geweest voor een 'buitenspeeljas' voor Arinde. Kan ze tenminste van de zomer lekker buiten spelen zonder dat ze voorzichtig hoeft te doen. Nu ligt ze lekker te slapen, want ze was helemaal versleten van deze morgen in de buitenlucht
En ja ik zal altijd een twijfeldoos blijven tot ik ukkie met volle overtuiging zelf regelmatig kan voelen!
Idd knap, doet noof ook Eej, teeej.. tm 10, en als ze bijv ergens een 6 ofzo op ziet staan, ZES ZES.. erg grappig! Druk aan de slag geweest dus linnilin! Wij zaten ook al om 8.15 op de fiets.. gister stond ze om 9.00 met dr schoenen klaar.. ach, lekker buiten is niks mis mee (ik ruim onder tussen mn wasje op enz haha)