Zou kunnen, weet het ook niet. Alleen was ze nu na het eten helemaal hyper. Rennen, gooien en enorm veel energie. Mannetje ging dus lekker met haar 'stoeien', dat vond ze helemaal geweldig. Maar niet zo handig vlak voor het slapen gaan. Want het was in bed dus krijsen. Na 5 minuten was ze helemaal bezweet Dus heb haar er maar weer uitgehaald en zit nu in de box, maar is ook geen succes zo te horen. Zometeen toch maar weer proberen of ze wil gaan slapen.
Was het lang geleden dat je geschaatst had? Hier lekker rustig thuisdagje gehad..maar nu een dochter die niet slapen wil
Vorig jaar.. Toen lag het ook dicht, en was het ook betrouwbaar Ik hou niet van op de ijsbaan schaatsen.. Lekker rustige dagjes zijn nooit verkeerd. Minder.. Nog niet moe?
hmm.. kijken wat ik heb onthouden: anno, klinkt als een lekker dagje zeg! leuk! wij gaan morgen naar harrewar bij de hof van saksen.. leuke foto's van het schaatsen! esther: mooi buikje zeg! linnielin, vervelend dat arinde nu niet wil slapen.. hoop dat ze straks toch gaat slapen...
Ben inderdaad benieuwd of je dan spierpijn krijgt Geen idee eigenlijk...maar in de box of er uit was het ook alleen maar huilen...dus....
O ja zou ik nog bijna vergeten. Ik had vandaag het gesprek met mijn leidinggevende. Zag er ZO tegenop. Gelukkig viel het erg mee en was mijn teamleider redelijk positief over het feit dat ik die WEP-plek had aangeboden gekregen. Hij gaat het voorleggen aan de dienstleiding en zij moeten uiteindelijk beslissen of er draagvlak voor is. Nu weet ons plaatsvervangend unithoofd dat ik graag die kant uit wil dus als ze niet alleen naar de centen kijken maar ook naar de behoefte van de medewerker en de mogelijkheid om te ontwikkelen dan heb ik goede hoop.
Meiden ik ben er vandoor. Heb sinds het avondeten al hoofdpijn dus ga lekker op de bank hangen en journaal kijken en daarna CSI van gisteren. Ik hoop voor iedereen een goede nachtrust en tot morgenavond. BTW nog niemand iets van Daantje gehoord? KK hoe is het gesprek met Christian op zijn werk gegaan?
Succes op de bank! Ik zou ook ff thee maken voor Knorretje enz. En ik had van die appelflappen mee genomen, dus die zouden er ook wel in gaan
Ik ga er ook vandoor. Zo koor. Ben benieuwd of Arinde nog gaat slapen, zit nu hier lekker te spelen. Fijne avond!