UUUHHHH.. ik snap het nu niet meer hoor Noof gaat niet op het blad staan (zou ze wel willen.. daar niet van) ze gaat gewoon "staan" op het stoeltje zeg maar..
dat doet isabella gelukkig niet.. volgens mij wil dat hier ook helemaal niet, anders had ze het vast gedaan.
hahaha Misschien kunnen ze eens plannen uitwisselen.. isabella had laatst haar jas gepakt, pop in de wagen gedaan, wagen mee naar de voordeur, voordeur proberen open te doen, en toen moest ik het weer dwarsbomen.
Noof is geen poppen moeder.. maar de buggy.. die kan je voor van alles gebruiken Gaat ze dr in zitten, en "rent" dan met haar voetjes Botsen ook zo leuk..
hahahaha ook leuk om te doen ik moet er helaas weer vandoor, Sebastiaan vind dat ik al weer lang genoeg achter de laptop zit fijne dag nog!
zo, was ik weer ff.. camera is er nog niet helaas, maar net wel ff lekker met esmée buiten gespeeld.. de zandbak was reuze interessant en heel erg leuk zelfs! terwijl ze er een tijdje geleden nog bang voor was! geweldig! ook een eindje gelopen en in de speeltuin nog even op de schommel gezeten.. ze vond het heerlijk!
zo boodschapjes gedaan en pizza zit in de oven. straks ff naar ranzijn toe. gaan daar zo n kattenluik halen met sensor erin zodat alleen onze kat erin en eruit kan zonder dat we last hebben van buurtkatten. heerlijk lijkt me dat haha
Zo er is weer eens ouderwets gekletst. Maar ik ben helaas zo moe dat ik de puf niet heb om terug te lezen. Als ik wat belangrijks gemist heb, wil iemand mij dat laten weten? Niels heeft vandaag een poging gedaan om nieuwe schoenen te kopen voor Karsten. Hij moet maat 22 hebben. Alleen hij komt in geen enkele schoen alleen die hele dure van 60 euro en duurder.:x En daar hebben we nu net even het geld niet voor. Nu moet ik maar eens gaan denken waar ik een beetje betaalbare kinderschoenen kan krijgen waar hij ook in kan. Het grote nieuws van vandaag: Mijn broertje heeft het huis!!!! Dinsdag gaan we verhuizen dus dan ben ik daar ook weer van af. Niet dat ik het erg vind om te doen maar kan het er eigenlijk niet bij hebben op dit moment door alles wat er met de kinderen speelt. Maar het blijft toch mijn broertje en er is niemand anders die hem kan helpen. Ik zag gisteren nog wel de vraag hoe het met mijn zus is. Die heb ik al even niet gesproken dus de situatie zal wel hetzelfde zijn. Ze zit iig nog daar bij haar ex. Mja ik kan er ook niets aan doen op dit moment, het is echt de stap die ze zelf moet zetten.
Wij hebben de middag idd lekker buiten doorgebracht. Lekker gefietst met de jongens en daarna heerlijk in de tuin gespeeld....nou ja Rick heeft gespeeld, en Joost wilde op alles rijden wat rijden kon met als gevolg dat mama steeds moest duwen ....maar die frisse neus nemen ze ons niet meer af.
Hier kan "mijn auto" (lees: de leenwagen van de garage waarin ik al sinds december rondrij) over uiterlijk 3 weken ingeleverd worden en kan ik eindelijk mijn nieuwe auto ophalen. Hij wordt momenteel verscheept . Dus idd ook reden genoeg om 'm schoon te maken ....Pat heeft 'm vandeweek gewassen, ik heb 'm helemaal uitgezogen en heb ook de stoelen van de jongens weer eens onder handen genomen. Heb vanmiddag alleen nog de hoezen een keer gewassen, dus die zitten er nu ook weer schoon en fris om....laat m'n nieuwe auto maar komen!
Ben maar voorzichtig dat ze de deur nooit zelf kan openen, want op die manier is Rick in september jl. papa gaan zoeken.......krijg nog een hartverzakking als ik er aan terug denk En Joost probeert het ook al....eerst of ie bij de klink kan (nergens nog gelukkig) en vervolgens aan de onderkant van de deur (tussen de deur en de vloer in....sommige deuren zijn hier wat hoger van de vloer)...en als die dan niet goed in 't slot zit, gaat meneer dus op verkenning