Veraatje: spannend hoor, M en T voor het eerst naar het KDV! En balen dat de huizenzoektocht niet wil lukken.....
Spannend, een verhuizing voor de boeg dus! Wel een leuk vooruitzicht....een lekkere tuin in de zomer!
Lekker hoor, straks een huis met een tuin! Blijven jullie wel in dezelfde woonplaats, of dat niet? Maar in ieder geval iets om naar uit te kijken!!!
Zo dat noem ik een lekkere vergoeding. Is iedere maatschappij dat verplicht? Neem lekker een bad of kijk de spannende finale van de Mol.
Ja we blijven in dezelfde woonplaats. Wel een andere (groene) wijk. In een woonwijk (nu zitten we in het centrum) dus erg kindvriendelijk! Ben echt ontzettend blij.
Hé meiden, Heb wel alles bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen.... We moesten in alle haast met Sem naar de Huisartsenpost.. Sem had heet vet over zich heen gekregen... Nu heeft hij zijn onderarmpje verbrand... 1Ste en 2de graads verbranding... Nu heeft hij verkoelende zalf op en verbandje! Morgenvroeg gelijk de HA bellen en dan daar weer heen... Heb mijn werk al gebeld dat ik morgen niet kan komen werken... De schrik zit er nog steeds goed in... Ik voel me echt ontzettend klote!!!! Sem ligt nu lekker te slapen, heb hem een zetpilletje gegeven.. En een lekkere fles melk..
Ach meis toch.....wat zul je je naar geschrokken zijn . Hele dikke knuffel voor zowel Sem als jullie!
oh jee zeg! Dat is idd erg schrikken! Hopelijk werkt de zalf een beetje, heb je ook wat meegekregen voor thuis? Hopelijk houd hij er niets blijvends aan over.
Niet alle schoenen staan op de site en de anderen staan op Karstens kamer dus daar kan ik nu niet bij. Deze heb ik iig: Bekijk bijlage 61298
De brief is van Stedin, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de transport van elektriciteit naar de aansluiting. Dus niet van de energiemaatschappij zelf. Het is een vergoeding volgens een of andere kwaliteitscriteria, dus zal wel standaard zijn. De vergoeding krijg je vanaf een termijn van 4 uur volgens de brief.
Kan me voorstellen dat je er zin in hebt. En of er veel moet gebeuren weet je zeker pas als je er geweest bent
Hé gaaf dat jullie een huis hebben! Ben wel heel benieuwd waar! Heb je nog iets van de brand gezien t.o. je werk?
O jeetje wat erg zeg. Kan me goed voorstellen dat je je onwijs piep voelt op dit moment. Niels heeft hetzelfde met koffie gehad over zijn borst heen. Heeeeeeeele dikke knuf voor jou. Heb je genoeg pijnstilling in huis?
Vond ik ook en de anderen zijn ook stoer. Moet alleen even terug voor zijn sandalen en daar een grotere maat voor scoren.
Morgenvoreg moet ik gelijk weer naar de HA en tot dan kan ik dit erom laten zitten.. Heb al wel een receptje meegekregen.