Hebben trouwens van Lodger zo'n wrapper gekrgen, alle baby's die dit jaar op de 10e van de maand worden geboren kunnen zo'n ding krijgen omdat ze 10 jaar bestaan!!
Dat is een leuk cadeau! Wij hadden die bij Arinde ook en hebben hem superveel gebruikt. We hadden geen dekentjes voor in de wandelwagen, maar ze lag altijd daarin. Helemaal strak ingepakt, ideaal!!!!
Ik ben er weer even vandoor, kijken of ik nog wat in huiskan doen voor Arinde straks weer wakker wordt. Als het dan nog droog is gaan we nog even lopend naar de bieb. Tot later maar weer!
ooow wat naar meid dat Maureen weer zo ziek is. Wat ongelofelijk hoe het jullie maar tegen blijft zitten. niet eerlijk! Beterschap voor je meisje
ik hou van mijn 2 werkdagen gelukkig ook meer over dan ik aan de gastouder moet betalen maar kan neit echt een goed vergelijk geven omdat Ivy alleen naar de gastouder gaat als Zen zn 2 weken aan boord zit.
Ben vanmorgen emt Ivy de stad in geweest. wilde wat nieuwe positiekleding. helaas is de prenatal weg uit roosendaal en had de miss etam alleen maar lelijk spul. Ben dus maar zomerspul voor Ivy gaan zoeken. De buit: 3 shirtjes, 2 korte spijkerbroekjes, 1 spijkerrokje en en lange broek. goeie buit dus. koste me wel een berg energie zeg aangezien Ivy een humeur had van niks. die ging in elke winkel lopen brullen en jammeren en probeerde zichzelf uit de buggy te gooien. heerlijk ontspannen winkelen maar neit heus
Ik had hem gisteren inderdaad ook gebruikt en vond hem inderdaad super, pakketje kwam net binnen toen ik weg wou gaan Sebastiaan ligt er nu ook in, in de box, vind het vooraal ideaal dat hij hem niet af kan trappen
dat klinkt inderdaad niet als even leuk winkelen, vind dat je dan nog goed geslaagd bent! hopelijk heb je dan nu een beetje rust!! hoe gaat het verder met jou zwangerschap?
zo, redelijk bezig geweest vandaag: * woonkamer grondig schoongemaakt * keuken schoongemaakt * was gedraaid (2x) * was opgehangen (2x) * rekeningen betaald * was gevouwen (1x) * vaatwasser in- en uitgepakt straks nog ff stofzuigen en dan ben ik er weer ff klaar mee hoor..