Succes. Veel plezier met plantjes kopen. Als ik dat doe kom ik altijd met veel meer thuis dan gepland.
Gelukkig dat ie in coma ligt dan voelt ie ook geen pijn op dit moment. Hebben ze al kunnen zeggen wat de verwachting is hoe hij herstelt? Hoe is oma eronder? Kan me wel voorstellen hoor dat Leon gewoon is gaan optreden. Hij kan nu toch niets doen voor zijn opa. Nogmaals heel veel sterkte.
Ik ga eens wat doen. Karsten ligt te slapen en de andere 2 zijn buitenspelen dus kan ik lekker aan de slag. Kom straks nog wel even spieken.
Nee voor zover ik weet hebben ze daar nog niet over gesproken. Ik ben ook nog niet daar geweest, ze bellen me als ze meer weten. Heb oma ook nog niet gesproken, maar ze zal waarschijnlijk wel helemaal emo zijn. Ze zal nu wel om en om bij haar kinderen in huis gaan want ze kan zelf niets. Ze kan nog niet eens zelf koffie zetten. Ze wonen zelf op een flatje 3 hoog en opa deed alles voor oma, koken, koffie zetten, naar bed brengen enzo. Dus hoe het nu moet heb geen id, dus dat komt er nu ook nog eens bij.
Daantje, sterkte met Leon zijn opa. Hoop dat hij er nog bovenop komt!! Esther, knuff!!!!! Komt allemaal wel weer goed meis!! Ling, hier geen kleuren maar sinds 5 minuten geleden wel pinguin!!
besloten om toch maar niet te gaan. we hadden niet zo'n zin. strijk is bijna af. zal het vanavond doen
Ze waren hier ook normaal tijdstip nieuwe tijd wakker..........dus eigenlijk een uur vroeger dan "normaal". Is niet de eerste keer met de klokverschuiving....is nog iedere keer geweest . Hij is doodmoe, heeft gistermiddag niet geslapen en vanmiddag wou hij dus ook niet..... Nu slaapt hij lekker.
Zo, was ik ook weer ff.. Hier gaat mwoah.. 's Ochtends en 's avonds is het het ergste met Maureen.. Dan is ze zo stikbenauwd! Morgen ff bellen of we ook eventueel andere medicijnen kunnen krijgen voor in het vernevelapparaat, omdat ik niet echt het idee heb dat het heel goed aanslaat het vernevelen.. Vandaag wel een leuke dag gehad.. Vanmorgen gespeeld in de kerk (Christian bleef met de dames thuis omdat ik niet wil dat Maureen anderen gaat aansteken..) Vanmiddag verjaardag gehad van een meisje bij ons uit de kerk en toen ben ik daar met een vriendin heen gegaan, dus dat was wel gezellig!
even een update: het gaat niet goed met opa. Hij ligt nog steeds in coma maar het was geen hartinfarct maar een herseninfarct! Ze hadden op een of andere manier getest voor verlammingen en bleek dat hij aan de rechterkant bijna volledig verlamd is. Mocht hij bij komen van zijn coma dan zou voor 90% zeker zijn dat hij een kasplantje wordt. Dus we hopen eigenlijk een klein beetje dat dat niet gebeurt. Maar het is nu eigenlijk gewoon afwachten op een telefoontje dat het gebeurt is. Ze hadden hem wel geopereerd voor dat bloedpropje, maar dat is niet gelukt. Hij ligt nu in maastricht in het ziekenhuis. Hij lag eerst in Venlo, maar is dus overgebracht geworden. Oma beseft nog niet wat er allemaal gebeurt is en laat dat nu nog maar zo, want anders heb je er nog een zorg bij. Net de hele avond bij schoonpa gezeten die heeft een flinke maag en darm infectie en zit om de haverklap op de wc dat het van boven en van onder eruit komt. Daarvoor ook nog de huisartsenpost gebeld die pas 2 uur na het telefoontje kwamen grrr. Leon is nu nog bij zijn vader en ik ben naar huis gegaan in de hoop nog wat te kunnen leren want ik weet nu op het moment helemaal niets meer. Heb morgen examen van de cursus, dus hoop dat ik die haal, en hoop dat ik nog wat kan slapen. Maar op het moment ben ik nog niet echt moe. Nou dat was het wel zo'n beetje dacht ik, mocht er nog nieuws zijn dan zal ik of senn of kk of ramoon sms-en (dus dames.. ) en anders kom ik zelf even online als het kan.
Ik heb nog niets gehad of gelezen dus ga er vanuit dat je nog niets weet. Heel veel suc6 met je examen, ik hoop dat je het haalt ondanks alles wat er met opa speelt. Knuf van mij.