Goedenavond meiden, Rustig geweest hier zeg. Dacht veel te moeten bijlezen na een dag werken maar niet dus Daantje: gefeliciteerd met jullie goede echo! Heerlijk he! Nu kun je dus echt gaan genieten. En wat fijn dat iedereen zo blij voor jullie is! KK: lastig dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebben over het werk van Christian. Hebben jullie vandaag genoten? Senn: 25 graden pff...dan kun je mij ook opvegen. Kan me voorstellen dat dat niet lekker werken is. Lisette: wat goed dat Sebastiaan zo lekker groeit op je borstvoeding! Volgens mij genieten jullie er heerlijk van. Vindt Isabella het ook nog steeds zo leuk?
Zo, hier nu heerlijk vakantie! Daar ben ik wel aan toe na deze heftige periode op school. Vandaag kregen we het goede nieuws dat er een directeur is aangenomen, dus per 1 mei begint onze nieuwe directeur. Gelukkig maar! Het is natuurlijk altijd afwachten, maar zonder is ook niks De 2 dagen na de vakantie hebben we teamscholing. Zal best heftig worden. De eerste dag wordt al het 'oude zeer' opgeruimd en de tweede dag gaan we opnieuw beginnen met opbouwen. Dus dat zullen intensieve dagen worden, maar wel heeeeeel nuttig. Maar gelukkig kunnen we eerst even bijkomen.
Meis geniet lekker van je week vrij. Fijn zeg een nieuwe directeur. Maare is het ook wat of hadden jullie geen inspraak? Misschien is dat iets wat uit de toekomst moet blijken of hij/zij goed functioneerd.
Ik ben er vandoor. Eerst Sven en Karsten naar bed doen en daarna lekker voor de buis. Iedereen een fijne avond en tot morgenochtend.
Hier was het vandaag gelukkig erg redelijk weer met behoorlijk wat zon. Ben vanmiddag dan ook heerlijk naar buiten gegaan met de jongens.
Da's makkelijk geld verdienen natuurlijk, maar leuk is anders.... En de dagen duren dan zó lang ... Ik hoop dat je snel wat hoort!
Arinde lijkt deze avond rustig te gaan slapen. Gisteren was het uiteindelijk 20.15 uur voor ze rustig ging slapen en vanochten was ze om 05.30 uur al wakker. Dat hebben we hier echt nog nooit meegemaakt En ze was gelijk weer helemaal overstuur en brullen, dus wat die had...geen idee. Volgens mij is ze niet helemaal lekker op het moment, de oppas had dat idee ook al. Ze at vandaag heel slecht en heeft 4 luiers gehad met superdunne ontlasting. Heb net temperatuur gemeten, was 37,5 dus niet heel gek hoog. Maar blijkbaar zit het haar toch niet zo lekker. Hoop dat ze weer snel de oude is en dat we toch een gezellige vakantie krijgen. We hebben alleen MUIZEN in huis Dinsdag toen mijn vriendin er was, zag ik al een muis in de gang. Bleef gewoon stil zitten en ik kon hem gewoon, met handschoenen aan, pakken. Beestje was helemaal suf. We hoopten dat het daarbij bleef, maar niet riep mannetje dat hij er weer 1 zag, maar die was wel heel vlug. Nu hoor ik hem weer rennen door de kamer, dus zal hem wel weer zien. Hoop toch niet dat het een heel nest is, want daar zijn we klaar mee. Maar ben bang van wel, want die van van de week was een heel klein muisje, dus vast een jonkie. Straks hebben we een heuse muizenplaag:x
Wij hebben vorige week woensdagavond als MR een gesprek gehad met hem. We waren overwegend positief, maar hadden nog wel aangegeven dat we vonden dat hij goede begeleiding moest krijgen. Daar hebben ze naar geluisterd, want de huidige interim blijft er voorlopig ook nog naast werken. En inderdaad....de toekomst moet het laten zien. Maar voorlopig zien we die nog maar zonnig in.
Van de week wou hij niet......toen ineens weer wel. Dus alsnog geregeld dat het kon en nu was het net aan tafel ineens.... "zsjoos gaat bij opa en oma slape, ikke blijf thuis bij jou..." Oh en vanmiddag, toen ik zei dat opa en oma morgen zouden komen om hem op te halen, was het "nee, papa doet mij brengen in mijn pyjama's en jij moet met zsjoos naar dokker in het ziekehuis"
Dat heeft hij goed onthouden van het ziekenhuis En...als hij opa en oma morgen ziet, vindt hij het vast wel gezellig om mee te gaan!
Dikke knuff voor Arinde! Blegh, muizen..........wij hebben ze ook, maar dan gelukkig in het tuinhuis. Dat vind ik trouwens al erg genoeg . We hebben het hondenvoer maar in de garage gezet, want die zakken van 40 kilo slonken erg hard zonder dat de honden er wat van gegeten hadden. :x Vind het wel erg smerig.....de keutels liggen zelfs in de kinderzitjes op mijn fiets en bovenop de fietstassen achterop Pat's fiets :x. Die krijgen dus straks voor het eerste gebruik eerst een grondige sopbeurt! Sterkte ermee, want als er 1 zit................
Zo, was ik weer.. Vanmiddag echt heel leuk gehad en Esmée was ook errug moe na die tijd.. we zijn naar harrewar geweest op hof van saksen.. christian was met maureen thuis en ik ging met christian zijn zussen en de kinderschaar heen... esmée vond het echt geweldig (het is een soort ballorig).. En Christians werk is eindelijk duidelijkheid over: Hij mag bij de Aldi blijven! Hij is zo blij, want hij wou er gewoon niet weg omdat hij het er zo naar zijn zin heeft! Geweldig! Esmée ligt lekker op bed en Maureen ligt naast mij in de wipstoel in de box, die moet straks nog een voeding rond 8 uur en daarna lekker naar bed tot morgenvroeg...
Daar is hij nog steeds best veel mee bezig..... Ook als ik zeg dat Joost pijn heeft bijv....dan is het gelijk "Zsjoos ziekehuis toe".... Of toen we laatst voor Rick zijn hoesten naar de dokter gingen "mama, ga ikke ziekehuis toe"..... Eigenlijk best wel sneu...maar weet niet goed hoe ik hem daar mee moet/kan helpen. Meestal is het weggaan even moeilijk, maar als ze eenmaal in de auto zitten vindt hij het altijd erg leuk. Dus daar ga ik nu ook maar vanuit .
Esther, mooie buik!!!! Susanne, nog gefeliciteerd!!! Daantje, jeeeehhhh goede echo!!!! Anno, leuke foto's! KK, balen van je nacht! Zal duimen dat er snel iets uit het gesprek van C. komt, wordt de gama dan niks meer? Senn, hoop dat je snel iets hoort over een andere functie! Lisette, wat een leuke kaart!! Dank je wel namens Julian! Verder weet ik het niet meer! Hier gaat alles goed, Lijkt erop dat het met het ziek zijn van Julian ook weer de goede kant op gaat. Gisteren had hij rond vijf uur weer 39,4 en nu lijkt het weer normaal te gaan. Nog 5 dagen werken en dan verlof!!!