Nou van school idd niet. (maar heb tussendoor wel een aantal dagen vrij zoals hemelvaartsdag enz) en van stage kan ik in princiepe wel een aantal dagen vrij krijgen maar ik kijk eerst even hoe het loopt. Die dagen die ik dan niet loop moet ik natuurlijk weer inhalen dus dat heb ik liever niet.
nee dat kan ik me voorstellen en als je veel in de weekenden doet kom je natuurlijk ook al een heel eind. moet er ook aan verbouwd worden of alleen verfen enzo?
was trouwens helemaal vergeten te vertellen maar Sebastiaan heeft gisteren van acht uur s'avonds tot half drie vannacht geslapen!!! ga hem zo dus gewoon een fles geven en kijken of hij dan misschien de nacht wil doorslapen! hiervoor was het telkens nog om de drie uur!!
KK: hopelijk voel je je gauw wat beter én hoor je snel wat van je sollicitatie. Ik zal voor je duimen. Lisette: hopen dat Sebastiaan lekker het klokje rondslaapt! Kwebbels: veel plezier morgen op je stage met het vieren van je verjaardag en met het paasontbijt! (het was toch een ontbijt???) En dan ga ik er nu van tussen.....tot morgen!
Zo, goedemorgen.. Hier een mwoah nacht gehad.. Esmée was erg onrustig, waardoor ik er een paar keer ben geweest en toen was ze om kwart voor 7 alweer wakker.. Heeft Christian haar bij ons genomen en toen ging ze zo hard praten, schreeuwen e.d dat Maureen er ook wakker van werd. Grrr.. Dus omdat ik niet lekker was, is Christian met beide meiden naar beneden gegaan en kon ik blijven liggen tot half 9.. (niet dat ik me er beter door voel.. pfff... ) Vanmorgen ff lekker met Esmée naar mijn vriendin toe.. Ff lekker rustig bijkletsen enz... Christian blijft bij Maureen...
Goedemiddag, Kwebbels: fijn dat jullie huis zo naar het zin is! En gelukkig hebben jullie een maandje om te klussen, dat is wel zo handig!! Lisette: wat een leuke foto's! En wat een verschil als je Isabella zo naast Sebastiaan ziet liggen, dan is zij echt heel groot!!! KK: kan me voorstellen dat je een keer 'instort' na alles van de afgelopen maanden. Maar ook wel lastig voor je!!! Kun je de meiden niet een keer een nachtje wegbrengen, zodat je echt een dag en een nacht flink kunt uitrusten en wat tijd voor jezelf kan hebben. Of heb je daar geen goed gevoel bij?
Hier wel een lekker ochtendje gehad. Heb al lekker het een en ander gedaan: - 3 wassen gevouwen/gestreken/opgeruimd - was opgehangen - boodschappen voor de hele week en de meeste voor de Paasdagen gehaald en opgeruimd - naar school geweest voor de personeelsfoto Morgenochtend moeten we weer naar school. Dan ga ik met de hele klas op de foto, dus daar wil ik wel graag bijzijn. Kan dan ook gelijk portretfoto laten maken, dus vraag ik dan gelijk of Arinde ook mag en misschien maken ze ook wel een foto van ons samen. Lijkt me een leuke verrassing voor mannetje! Vanavond bij een collega nog overleg voor de Koninginnedagviering op school, dus straks even het draaiboek doorlezen. Dus wel weer een lekker dagje zo.
Ach wat naar. Heel veel sterkte met jullie verlies. Maar wat goed zeg dat je geslaagd bent onder deze moeilijke omstandigheden. Petje af meis!