Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Liesje76, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mijn ogen vallen dicht zo moe ben ik van de 2 gesprekken.
    Zo nog even Niels helpen met spullen voor mijn broertje inladen en dan kan hij naar Den Haag voor de verhuizing.

Zal blij zijn als ik vanavond in mijn bedje lig.:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond ik nou ook.:D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ach kijk nou, wat eenlekker hummeltje!
    Wat wordt ie alweer groot zeg!:$

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar zo is hij toch weer heel klein zo naast Isabella.:D

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je de brand nog gevonden?:(

Heel veel plezier vandaag op je verjaardag!:)

Fijn dat jullie huis nu al zo goed bevalt.
    Gaan jullie vast veel woonplezier aan beleven.:D

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je vandaag gesprekken over Maarit?? Hoe is het verlopen?

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeg net bericht van het gastouderbureau dat we over vorig jaar nog ruim €500,- kinderopvangtoeslag terug krijgen. Dus dat is wel erg lekker. Al de tweede fininciele meevaller deze maand (kunnen we mooi het nieuwe dak bijna van betalen;)).

Heb verder even niet zoveel zin om iets nuttigs te gaan doen tot Arinde wakker word. Ga zo maar even lekker met een boek op bed liggen, even lekker relaxen (heb ik altijd even nodig als ik ongi ben:(:))...

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En die vermoeidheid komt dat omdat het allemaal een beetje veel is geweest de laatste tijd of zou het kunnen dat je misschien iets van bloedarmoede hebt?:(

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo dames,

vanmorgen ook druk bezig geweest, alleen niet in huis ;).
    Vanmorgen nog wat briefjes van leon weg gebracht voor de buurt, daarna met mika naar de slager gelopen. Toen belde schoonmoeder op of ik voor haar even naar de winkel wilde om wat cake te halen voor morgen. opa wordt morgen naar hun gebracht en daar opgebaard, dus voor iedereen die komt kijken wil ze toch wel iets in huis hebben. En toen ik daar van terug was was het alweer 12 uur, boterham gegeten, mika nog baby tv gekeken en ik mijn mail gecheckt. Toen uiteindelijk was het kwart voor 1 en om kwart over 1 lag mika in bed en ben ik in bad gegaan. Ik was helemaal op. Nu moet ik nog 4 machines was strijken, alvast wat bloemkool op zetten voor vanavond, dus moet hard aan de slag.. oh ja en nog stofzuigen want er heeft er hier 1 met zandschoenen aan binnen gelopen ;).

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wordt misschien wel je laatste buikfoto.:D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is fijn dat het wat beter lijkt te gaan.:)

Pas je wel een beetje op jezelf?:(:)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat is idd nog eens een meevaller. Hier moeten we alleen maar aan de belasting betalen helaas :(. Onze zorgtoeslag is ook op 0 gezet omdat we alleen maar terug moeten betalen, dus dat schiet dan ook niet op.

Even lekker ontspannen kan ook wonderen doen, kun je er straks weer lekker tegen aan

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend!:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou mooi zijn.

Ik lees zo vast of 'ie het ook gedaan heeft.:D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is Christian de hele dag vrij?
    Misschien kan je zo nog even plat?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar zal mannetje vast heel blij mee zijn.:)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had eerst een gesprek over Maarit, vrijdag deel 2.
    Het gesprek bestond voornamelijk uit een heleboel vragen beantwoorden en dingen/zaken over Maarit vertellen in haar doen en laten en gedrag.
    Ik vroeg haar na de hand of wat we allemaal verteld hebben of dat "normaal" is voor een bijna 5 jarige. Zij zei dat ze zelf denkt dat er meer aan de hand is maar dat zullen de rest van de onderzoeken moeten uitwijzen.

Thuisgekomen, snel naar de wc spullen uit de tas, spullen voor Sven in de tas en toen naar bureau jeugdzorg. Ook daar 1 1/2 uur wezen praten over Sven en zijn gedrag en waarom wij denken dat Sven dat PGB nodig heeft en wat wij denken hoe dat voor Sven kan werken.

Niels was ondertussen de boedelbak halen en spullen bij zijn ouders halen en een wasmachine bij iemand opgehaald. Hier thuis spullen erin en nu is hij naar een collega toe om banken te halen en daarna door naar Den Haag.

Als hij zo belt dat hij daar wegrijdt, bel ik mijn moeder even dat hij een uur later op de stoep staat en dan ga ik even naar bed.

Morgen moet ik om 6.45 de deur uit om om 7.45 uur met Sven bij de Osteopaat te zijn, daarvandaan Sven naar school brengen en dan door naar het werk. 's Avonds ook nog een toneeluitvoering van Maarit op school en dan zijn de 2 drukste dagen van de week voorbij.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo dat is mooi meegenomen.
    Hier de laatste weken alleen maar aanslagen dat we terug moeten betalen.:x Hoop nu de laatste gehad te hebben.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je bent er maar druk mee.
    Neem je ook even tijd voor jezelf want je bent wel zwanger.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij ook al?:(

Deel Deze Pagina