hihi, ja denk ook niet dat ik nog ga strijken, zal vouwen wat gevouwen kan worden en de rest laat ik liggen voor donderdag ofzo. Moet vanavond of morgen avond ook nog boodschappen doen voor pasen. Schoonmoeder wil het gewoon doorlaten gaan. Zaterdag wordt opa gecremeerd en zondag wil ze evengoed brunchen. Dus dat wordt een druk weekend.
jep. krijg je een brief waarin staat dat je 200 zoveel euro terug krijgt en een week later een brief waarin staat dat je 300 nog wat euro terug moet betalen . Snap jij het of snap ik het. Het liefst krijg ik dan helemaal niets van de belasting dienst en als we iets terug krijgen betalen ze maar.
Ze namen je dus wel serieus over Maarit...ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt!!! Denk je dat je de PGB voor Sven krijgt, of hebben ze daar nog helemaal geen uitspraak over gedaan? Hopelijk kun je zo nog even slapen, kun je wel gebruiken lijkt me zo!!!
echt wel~!! alleen het vage is dat ik nu dus een goede nacht geslapen heb en echt totaal niet vooruit te branden ben, terwijl dat anders wel meevalt
Arinde is wakker en zit al vurig in haar bed te kletsen en te roepen...dus ga haar er maar eens uit halen. Tot later misschien nog!
Was het hier maar 200 euro. Moet nu bijna 1200 betalen van 2007 en kinderopvangtoeslag 2007 en 2008. Dus de kinderbijlag is al ruimschoots op. Mja moeten we de zaken maar goed invullen.
Waar ken ik dat van. Nu voel je na een nacht lekker slapen hoe moe je eigenlijk bent en je bent ook gelijk uit je ritme.
Zo nu even lekker naar bed. En o wee als er iemand herrie in de straat durft te gaan maken zoals gewoonlijk als ik eens een keer wil slapen.8)
Hier een peuter die dus alweer niet wilde slapen vanmiddag....en hij werd er niet gezelliger van *zucht*. Nu ligt hij gelukkig wel lekker te slapen.
Ik ben er ook gelijk weer vandoor. Niels is nog niet onderweg terug uit Den Haag dus ik ga even lekker onderuit op de bank ATWT kijken. Morgen zal ik vanwege de drukt niet online zijn maar donderdagavond kom ik wel even binnenvallen. Tenzij mijn buddy natuurlijk bevalt dan horen jullie eerder van mij.