Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Liesje76, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond!!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan zeker aan het einde van de middag wat ik nog weet met Sven en Maarit.;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Komt goed, tot gauw!:)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep, zeg maar vanaf een uur of 4 :x

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rust maar lekker een beetje uit! :) Al die gesprekken gaan je ook niet in de koude kleren zitten ;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :( Joost werd net helemaal hysterisch huilend wakker :(. Is van de ene op de andere minuut ook ineens snotverkouden geworden lijkt het wel.....hoop maar dat dat vlug over is en geen gevolgen heeft voor de operatie van vrijdag. *duimen draaien overuren*
    Pfff, ben ruim 20 minuten bezig geweest 'm rustig te krijgen en weer in zijn ledikantje terug te leggen....nu slaapt hij wel weer, maar is nóg aan het nasnikken. Arm ventje....was vast heel naar waar hij over droomde. ;)

7. Hier ook 1 die de laatste paar avonden flink droomt.. Dan schreeuwt en krijst ze direct en kijkt echt met van die bange ogen rond.. Zo zielig!

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost idd ook............heel zielig! Hij huilt hier in de avond idd de laatste tijd wel vaker, maar dan is het eventjes en dan is ie zo weer stil (hoef niet eens naar boven dan). Dat komt denk ik van de oorontsteking....dus hoop dat dat over is als hij z'n buisjes heeft.... Maar nu was het echt meteen hysterisch brullen idd.... :(

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he dames,

Ik ben er echt veel te weinig de laatste tijd. sorry. wil dan wel wat postrn maar heb niet de fut om alles bij te lezen en dan vind ik eht weer zo rot om wel een berichtje te plaatsen.
    Alles gaat goed hier, ben alleen erg veel moe en veel last van een gespannen buik. gelukkig komt manlief mrogne weer thuis, kan die ons draakje wat meer entertainen.
    Verder vandaag nog een laatste vakantie met zn drietjes geboekt. nog 1 vakantie waarin Ivy lekker alle aandacht krijgt. we gaan 21 juni naar centerparcs, naar de huttenheugte. superleuk met dat nieuwe plopsaland ernaast. We konden er een plopsa-arrangement bij boeken. dan heb je voor de prijs van dagkaartjes de hele week onbeperkte toegang. niet verkeerd dus. heb er nu al zin in.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat zielig zeg. hoop dat de operastie gewoon door kan gaan. ik duim ff flink mee

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lekker rustig aan doen (voor zover dat gaat)! Al laat je af en toe maar weten hoe het met je gaat....da's toch genoeg. Je hoeft echt niet op alles te reageren (vind ik dan ;))......

Fijn dat manlief morgen weer thuiskomt en idd Ivy dan een beetje bezig kan houden. Kun jij even lekker relaxen!

En fijn hoor, nog een lekkere vakantie in het verschiet!!!! :)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb eigenlijk geen idee of een verkoudheid daar invloed op heeft :(

Gelukkig slaapt hij nu weer ;). Moet donderdagmiddag bellen om te informeren hoe laat we vrijdag in het ziekenhuis moeten zijn...als hij dan nog verkouden is, zal ik het wel melden en dan hoor ik het wel....;)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zou het ook neit durve te zeggen. denk een simpele verkoudheid haast niet.
    Ben benieuwd.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik "voel" op zijn longen gelukkig nog niks (maar ja....3 weken geleden zat er toch een longontsteking volgens de foto en toen voelde ik ook niks ;)). We hopen er maar het beste van. ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga lekker mijn bedje op zoeken.....heb door het tijdsverschil van afgelopen weekend 's ochtend errug veel moeite om mijn oogjes op te krijgen en te houden....dus vandaag maar eens op tijd erin, misschien dat dat helpt. ;)

Fijne avond nog allemaal, slaap lekker voor zometeen en tot morgen!!!

16. dan hoop ik dat ik bij plopsaland wordt aangenomen, zie ik ivy ook in het eggie :D

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik hoop ook voor je dat het door kan gaan. bij verkoudheid zijn vaak je trommelvliezen gespannen of staan ze bol ipv hol (geloof ik) en dat lijkt me niet goed als ze er in gaan vroeten.
    weet het niet zeker hoor!
    sterkte met je ventje!

sann, ik kom ook weinig hoor en reageer ook niet overal op. kan toch ook niet altijd?

daantje, heel veel sterkte.

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    kk , heb je gesoll daar? wat leuk!!

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    senn, hoe is de verhuizing gegaan? was hij blij met zijn tafel?

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat leuk zeg dat je daar gesolliciteerd hebt. hoop voor je dat je aangenomen wordt. Lijkt me leuk om je s in eht echt te zien

Deel Deze Pagina