Fijn dat jullie een gezellige middag hebben gehad! Wauw, da's nog een goed nieuws zeg, zeker omdat Christian het liefst bij de Aldi wilde blijven!!!! Geniet maar even lekker van dit goede nieuws! Er mag ook eindelijk wel eens wat positiefs gebeuren voor jullie, na al die narigheid!
Het is inderdaad niet zo'n lekker idee. Vanavond gaan we toch maar 2 muizenvallen neerzetten. Keutels hebben we nog niet gezien, maar dat komt vast nog wel:x
Klinkt inderdaad als een gezellig uitje met je schoonzussen kids. Fijn dat Christian daar mag blijven! Heerlijk voor jullie! Eindelijk eens iets positiefs!
En begin maar eens te zoeken..... Nou zijn ze banger voor ons dan wij voor hen over het algemeen, maar het idee is niet fijn nee! Succes!
Kan me voorstellen dat je het lastig vindt dat hij daar nog zo mee bezig is. Misschien eens een prentenboek over het ziekenhuis halen ofzo en dan duidelijk zeggen dat je daar alleen maar heengaat als je HEEL ziek bent. Anders weet ik het ook niet inderdaad.
Fijn dat Julian weer lijkt op te knappen. Niks aan he, als je kids ziek zijn!?! En bijna verlof...dapper hoor dat je het nog vol gehouden hebt! Is het kamertje al bijna klaar?
Dat heb ik hem idd geprobeerd uit te leggen toen we voor hemzelf naar de dokter gingen.... En zelfs de HA haakte erop in, want hij had het er tegen haar ook over...en zei zij ook dat je daar alleen heen hoefde als je heel ziek bent en dat hij en Joost daar nu echt niet heen hoefde en mama ook niet.... Maar het is idd wel een idee....Hij is ook nogal van Jip en Janneke, zal morgen eens in zijn boek kijken of er daar niet wat in staat....
Hoop dat je Arinde lekker gaat slapen en snel weer lekker in haar velletje zit! Balen van de muizen zeg!
zal mij benieuwen morgen Hij wilde vanaaf niet in de douche.....'douche wel bij oma' (dan mag ie altijd uitgebreid 'badderen' en alle autootjes en poppetjes mogen mee enzo )
Mag ik vragen wat de entree is van Harrewar? Het is hier vlakbij namelijk, wil er ook wel een keer heen Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! En gefeliciteerd Met Christian! Eindelijk duidelijkheid en gelukkig dat het positief is!
heeft volgens mij toch veel meer indruk gemaakt dan we dachten.... Ik dacht dat 'ie het allemaal niet zo had meegekregen en dat 't voor hem 'gewoon' een logeerpartijtje was....
Daantje: Gefeliciteerd met je mooie echo lekker genieten meid! Ingrid: gaat dus toch wel wat beter? Gelukkig maar