Ramoontje, wat fijn dat het zo goed met Joost is gegaan!!! Groot gelijk dat hij zijn bakje vla niet laat afpakken na zo'n lange tijd niet gegeten te hebben en nu alweer de boel op stelten aan het zetten is alleen maar een goed teken!! Wel jammer dat Rick niet wilde logeren bij opa en oma, hoop dat het ook met hem snel beter gaat en hij toch nog wel weer een keer wil logeren want logeren is zo leuk! Klinken, wij hebben 1 klink anders maar dat is omdat anders de honden de deur openen van de gang naar de kamer toe. Julian kan nog nergens bij komen hier in huis dus dat zit wel goed. Verder zit de voordeur altijd op slot en de achterdeur, tja dan komt hij in de tuin terecht en van daaruit kan hij nergens heen dus daar maak ik me niet zo heel druk om. KK, balen van Esmée d'r nacht weer. Wel zielig dat ze net wakker werd door een hoestbui, gelukkig is ze wel weer gaan slapen lees ik. Misschien een idee om haar 's middags korter te laten slapen?? Dan heeft ze nog wel d'r slaapjes maar gewoon minder lang. Julian mocht nog maar 2 uurtjes slapen als hij al naar bed wilde en dat heb ik inmiddels ingekort naar een uurtje sinds vandaag omdat hij anders 's avonds veels te lang blijft rond spoken. Verder weet ik niet zoveel meer. Nogal een slechte nacht gehad dus mijn geheugen, wat al niet zo goed meer was, is helemaal weg voor vandaag.
Oh ja, las ook iets over klinken. DIe hebben wij al ruim een half jaar omhoog staan denk ik. Indi kon namelijk toen de deuren al open maken en zo dus ook in de gang en dus in de wc komen. En dan vond ze het erg leuk om de vloer te poetsen met de wc borstel We krijgen op 29 april om 14.00 de sleutel van ons nieuwe huisje
owwwwww meiden durf me hier haast bijna niet meer te vertonen Ben al zoooooooooooooooo lang niet meer geweest. Ben echt mega druk geweest de afgelopen weken en mezelf voorbij gelopen. Gisteren een opdracht van school ingeleverd waar ik dus al weken elke vrije minuut mee bezig was. Vandaar dat ik ook nooit meer kon komen kletsen. Over 2 weken weer een ander examen dus ook de komende tijd wordt het gewoon ff niks. Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar het forummen kostte me gewoon zo veel tijd steeds, omdat ik altijd graag overal op wil reageren en alles bij wil lezen enzo en dat ging gewoon ff niet meer. Hoop dat alles met jullie goed is!!!! en met de kids natuurlijk! En met de zwangeren!! Las wel iets over eenopname van Joost?! Als ik het goed heb gezien buisjes? FIjn dat het goed is gegaan Ramoon! Nou maar hopen dat het hem eindelijk eens gegund is en hij lekker een poosje gewoon 'Joost' kan zijn zonder altijd maar ziek te zijn!!! Meiden, sorry sorry sorry!! Het is echt niet persoonlijk, mis het ook best wel maar nogmaals, heb helaas nog steeds geen manier gevonden om 48 uur uit de dag te halen ipv 24.............. Hoop dat jullie het nog wel gezellig vinden als ik zo af en toe eens om het hoekje kom kijken hier
Zo ik ben weer terug van de Paasboodschappen. Het was een behoorlijk zware bevalling. Moest naar 6 winkels en bij de supermarkt moest ik voor 6 dagen eten verzinnen. Dat ging dus echt niet zo lekker. Uiteindelijk in het totaal 2½ uur weg geweest. Maar goed, alles is binnen. Nu alles nog opruimen en dan kijken of ik nog zin heb om de vaatwasser uit te ruimen en 3 wassen weg te strijken. Kwebbels nog ff wachten op je sleutel, maar inderdaad voor een erg goed doel. KK balen van Esmée. Maar misschien zou je haar eens een paar avonden achter elkaar gewoon moeten laten huilen. Dan merkt ze wellicht dat er toch niemand komt en geeft ze het op??????? Mirrem foei! Nee tuurlijk niet. Ik ben er zelf ook gewoon weinig hoor. Dan 5 dagen wel en dan 4 weken weer niet, dus ik ben net "zo slecht" op dat gebied momenteel. Zo en verder weet ik het ff niet meer.
Oh ff 1 vraagje: ik weet dat je als zwangere geen parmazaanse kaas mag. Nou heb ik voor de Pasen een stukje vlees wat in de oven bereid wordt en daar liggen 5 snippers parmazaanse kaas op. Zo weinig kan toch geen kwaad? En zeker niet als hij de oven in gaat lijkt mij. Die hitte doodt toch de bacteriëen? Of zal ik het er voor de zekerheid maar vanaf halen?
Heey Essie, mag dat dan niet parmezaanse kaas??? dat wist ik helemaal niet?! volgens mij mag je alleen geen rauwmelkse kazen en dat is parmesan niet. Maar goed, dat is wat ik dacht. En jeetje, 17 weken alweer?! Wat gaat de tijd snel! Uhhhh, ben er weer van tussen. .... mees uit bed plukken, staat 'meesje, uit' te roepen, hihiihi
Zo, vanmiddag bij mijn vriendin op verjaardagsvisite geweest met beide meiden.. Was gezellig! Maureen lekker bij haar 6 dagen jongere vriendinnetje in de box gelegen en op het kleed gespeeld. Elke keer als Maureen naar haar keek, begon Maureen weer te lachen en aandacht te trekken.. zooooo lief! Ook pakten ze steeds elkaars handje vast.. Geweldig!
Je hebt gelijk. Dit komt van een site van een VK-praktijk af: Welke kazen mogen: - De harde kazen: Cheddar, Cantal, Gruyere, Emmenthaler, Hollandse boerenkaas, Parmezaanse kaas, Peccorino, Manchego. (in harde kazen is de zuurgraad niet geschikt om de listeria-bacterie te laten gedijen)
Ach hij kan zijn hele leven nog mama zeggen. Het is alleen een beetje frusti omdat hij het in december wel 3 weken gezegd heeft maar dit hele jaar nog niet 1x. Van de week kwam een vriendin op bezoek met haar man en 2 kids en de jongste is nu 2 1/2 en heeft nog nooit papa gezegd.
Ik ook niet tot 2 weken geleden en dan was eerst de planning dat ik voor een ander team voor 1 of 2 dagen in de week wat ging doen en voor de rest bij mijn eigen team zou blijven. Maar blijkbaar hebben ze nu zoiets van dan ga je maar helemaal voor dat team werken. Maar mijn plek wordt in mijn huidige team niet opgevuld wanneer ik daar weg ben en bij het team waar ik ga werken komt geen vacature. Snap je hem nog.
Kijk dat is een gegronde reden om de sleutel iets later in ontvangst te nemen. Scheelt een hoop schoonmaakwerk van de zooi die de vorige bewoners er hebben achter gelaten.