ja, de zetpillen zijn aangekomen ramoontje.. zit hier te wachten tot christian thuiskomt.. hebben verjaardag.. christian ging van 9-kwart over 10 ongeveer en dan ga ik daarna ff heen.. verjaardag begon toch pas om 9 uur en duurt tot uurtje of 12.. is altijd wel gezellig daar! esmée is weer gaan slapen na 15 min. huilen.. rond 20 over 7 sliep ze.. 10 voor 8 hoorde ik haar alweer, maar het was zo minimaal dat ik er niet heen gegaan ben, dus die is ook weer in slaap gevallen.. heerlijk! nog even 1 of 2 dagen doorzetten en dan gaat ze als het goed is weer heerlijk slapen.. (was de vorige keer ook zo...)
Oké dan zou je nu volgens je VK dus 16 weken en 1 dag zwanger zijn i.p.v. de 15 weken en 6 dagen die je banner aangeeft. Enkele dagen verder als je banner dus.
Niet prettig dat nieuws van je broertje. Maar hopelijk gaat hij inderdaad hulp zoeken en gaat dat wel goed.
Zo wij zijn vanmiddag naar Babypark geweest en hebben qua meubels eindelijk de knoop doorgehakt. Alle meubels van Merel schuiven nu door naar de babykamer en Merel krijgt een volledig nieuwe tienerkamer. Weliswaar ook in de Shakery-lijn, net zoals nu, maar nu heeft ze ecru en dat wordt dus wit. Ze krijgt dan een grotere kast, een bedbank met lade eronder (die tevens als extra bed gebruikt kan worden), en een boekenkast. Daarnaast willen we nog een grote zitzak ofzo om de ruimte in de kamer op te vullen. Ben wel blij dat we er nu eindelijk uit zijn!
pffff en ik zit alweer beneden. meneertje heeft sinds 2 dagen ontdekt dat hij om 6uur wakker kan worden en niet meer wilt slapen zelfs nier bij ons....heel fijn... *gaap....vloek vloek.... gaap*
Goedemorgen allemaal! Esmée heeft gewoon doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen! Geen kik meer gegeven! Dus die laten we echt gewoon ff huilen! Gisteravond vroeg mijn vriendin die zelf 2 jongetjes heeft dat als het goed blijft gaan met Esmée, of Esmée daar een keer mag slapen.. Ze is zo ontzettend gek met Esmée en Esmée met hun! Dus gaan we binnenkort kindruil doen.. Ik haar jongste, zij Esmée..
Zo wat moest ik heftig veel bijlezen sinds gisteren . Was dus erg zwaar. Ling balen dat Justin zo vroeg wakker is de laatste dagen . Maar KK voor jou wel fijn dat Esmée beter slaapt momenteel! Hopelijk blijft het zo. (zal maar niet zeggen hoe laat wij Merel vanochtend weer wakker moesten maken ) Vanochtend eerst de F1 van Maleisië gekeken en daarna heerlijk een brunch klaargemaakt. Daarna 2 wassen weg gestreken en nu is het wachten op pap, mam en mijn broer. Die komen gezellig hier heen. Mijn andere broer komt niet mee, want die zit vanuit een personeelsfeestje in Disneyland. Hoop dat jullie ook gezellige Paasdagen hebben!!!!!
Zo dan dat zou mijn oma niet moeten proberen. Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Wat vind Roeland hiervan?
En als het gisteravond ook zo ging dan is dat alleen maar veelbelovend. Maureen ook nog steeds aan de beterende hand?
Fijn zeg dat het met hem zo lekker gaat op het KDV, ik kan me de verhalen van een tijdje geleden nog wel herinneren.