Hier worden de 20 weken echo's tussen de 18 en 22 weken gedaan. Ik vind het echt zo leuk dat er zoveel zo vlak na elkaar zijn uitgerekend.
Morgen ben je 40 weken precies. Moest ook gelijk even slikken want Dylan zou morgen 2 jaar geworden zijn.
Dat was de jongens naam die wij voor Maarit hadden. Hangt er denk ik vanaf hoe vaak je die nicht en dus dat achterneefje tegenkomt. Is dat maar 1x per jaar op een verjaardag, waarom niet zou ik zeggen.
Kan me voorstellen dat de crematie een emotionele gebeurtenis was. En ik hoop dat je broertje zijn woorden waar kan maken.
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Ziek zijn en kids hebben is erg vermoeiend. Denk dat deel 5 vandaag wel gaat komen want het zijn geloof ik nog maar 25 berichtjes.
Dan zou ik er op dat moment ook flink de balen in hebben. Je kan het helaas niet over doen met dat soort gelegenheden.
Ik heb het jaren met mijn broertje gehad maar dan op het gebied van werk, verkeerde vrienden en justitie. Pas nu heeft hij met al die "vrienden" gebroken en geloof ik voor het eerst dat hij echt zijn leven op de rit probeert te krijgen. En dan is hij nu 27. Ik hoop echt dat je broertje eerder het licht ziet.
Leuk staat er bij hun op de site een foto van haar kamer? Weer een last minder om over na te moeten denken.
Ik was vanmorgen om deze tijd al aan het bakken. Niels lag zo te snurken dat ik er maar uit ben gegaan.:x De laatste weken wordt het steeds erger dat snurken terwijl hij helemaal niet verkouden is. Moet zeggen dat het me aardig begint op te breken.