Yep.....meneer heeft 'klierkoorts' zoals ze dat hier zeggen....Wij Nederlanders zeggen "ziekte van Pfeiffer". Kan dus nog maanden duurden.....
Hopelijk blijft het verder rustig vanavond/vannacht! Dat zouden heel goed de indrukken van vandaag kunnen zijn, die ze verwerkt....
ik wil het wel weer gaan proberen ja. bij Ivy is het toen helaas hartstikke mislukt dus hoop dat het nu wel wil.
Komt echt goed....heeft tijd nodig! Zowel Isabella als Sebastiaan (als mama ) moet wennen aan deze nieuwe situatie!
als je zoekt op alle berichten van lisette dan kom je ze vanzelf tegen. weet helaas niet meer welke pagina. Was het vorige deel in ieder geval
Dat hoop ik dan ook voor jou. Ik moet zeggen dat bv geven bij T veel gemakkelijker ging, omdat ik zelf veel ontspannender was. Met een tweede kindje gaat toch alles makkelijker, tenminste dat vond ik!
Gelukkig heeft hij er zelf weinig last van. Tuurlijk hij heeft die verhoging steeds opnieuw, hij is wat hangeriger en soms op een wat rare tijd al moe.... Maar op zich, hij speelt, loopt en doet net als anders. Wel vermoed ik dat hij toch ook wat keelpijn heeft (angina/keelontsteking hoort ook bij de symptomen van Pfeiffer), ook al is zijn keel niet rood, maar hij moet met warm eten af en toe zo'n moeite doen met slikken..... Maar dat is dus giswerk.
ja dan zit je er wat relaxter in omdat je alles al kent. Het scheelt denk ik nu ook dat ik doordat het toen zo'n gestress was dat het niet lukte en Ivy veel te veel verzwakte ik nu al zoiets heb van dat dus nooit meer. ik probeer het maar gaat het weer neit gaan we gewoon over op de fles. Het is iets minder een halszaak nu en denk dat dat ook al wel rust geeft.
Je kunt er ook zo weinig aan doen, behalve veel laten rusten. Ik heb het gehad toen ik 8 jaar was, maar gelukkig niet heel erg heftig.