ow heerlijk zeg dat het zo'n goeie slaper is. eindelijk wat rust voor jullie. Las dat Christian goed bericht heeft gehad in zn gesprek. supergefeliciteerd!!!
uhmmm..... ligt eraan wat je onthouden hebt hahaha. We hadden eerst een naam die ook hier bij de julimama's voor kwam maar dat hebben we niet meer. Hadden trouwens voor een meisje de namen Marin, Isabella en Yinthe staan. Dus ook 2 van hier
Er is toch eerder een keer een hint geweest? Misschien moet ik maar niets zeggen..... maar ik denk nu dat ik het weet wat de naam gaat worden.
tja, ik weet het niet.. ze sliep met 6 weken ongeveer al door.. dus toen ik nog bv gaf, dus het ligt niet aan de voeding.. hoeveel voedingen zit T nu op?
Hhahah, ja dat had ik onthouden... dus het moest Mayron, Mika of Mees zijn en ik dacht dat het Mees dan zou zijn. Zo, jullie hebben wel smaak
Volgens mij hebben we toen al een rondje zitten raden.....ik meende namelijk al te weten ook dat de naam met een M zou beginnen.... Ik kan me alleen niet meer herinneren welke namen er toen allemaal gevallen zijn
en ik hoop over een 6 weken maar dat zal wel niet. Hoop in ieder geval wel dat hij niet te vroeg wordt geboren want Roeland is de 23ste maart jarig en zijn moeder 1 april dus dit keer of de uitgerekende datum of een paar dagen later maar zul je zien dat deze eerder gaat komen
T die heeft nog nooit van structuur/ritme gehoord. Dus dat wisselt per dag. Rond de 6 voedingen meestal.