Oh, nog maar 5 daagjes en dan lekker genieten van je verlof. Fijn dat je alles goed hebt kunnen doorspreken met de vk. Mijn bevalling van M was best heftig, toch zag ik niet zo tegen deze bevalling op. Ik was alleen erg bang dat het een keizersnede zou worden, vooral toen bleek dat T best wel weer aan de grote kant was. En ik had zo graag thuis willen bevallen, dus dat viel me wel weer een beetje tegen en natuurlijk viel het mij ook tegen dat ik weer ingeleid moest worden. Maar uiteindelijk heb ik het maar over mij heen laten komen. En echt waar, deze bevalling is mij zo meegevallen. Ik hoop voor jou dat dat bij jou straks ook het geval is!
nee sorry, dan zou ik met onze fotocamera een foto van de echo moeten maken . Kan namelijk niet scannen hier.
Over je heen laten komen is volgens mij ook het beste om te doen...maar ja, da's gemakkelijker gezegd dan gedaan .
Meiden, ik ga er vandoor. Nog even een was ophangen, de vaatwasser uitruimen, de tafel dekken en dan lekker douchen en slapen. Fijne avond nog allemaal, slaap lekker straks en tot morgen!
Op een gegeven moment moest de gyn mij wel even streng toespreken en toen heb ik het echt over mij heen laten komen en toen ging het echt heeeeeel snel. Dus ontspannen is echt de keyword. Maar ja... wel heel moeilijk als je in die rotweeën zit.
Mij heeft de VK het bij Joost toen echt zelf laten doen. Zei op een gegeven moment wel "als het echt serieus wordt, dan geef je niet meer zo antwoord" en ze had het nog niet goed en wel gezegd, of het werd idd serieus. Toen ben ik nog naar 'mijn' kant van het bed gestrompeld, ben op bed gaan liggen en toen zei ze "als je voelt dat het komt, ga je gang, ik doe niks tenzij het nodig is" of iets dergelijks en 2x persen later was Joost er . (we zijn tegen half 2 naar de slaapkamer gegaan en iets voor half 3 is Joost geboren, ben alle bij elkaar ong. 2,5 uur bezig geweest)
Ik zal mijn best doen om het over me heen te laten komen, zal wel aan jullie advies denken als ik lig te puffen hahaha. Ik ga er ook vandoor, Roeland is thuis dus ga nog even gezellig doen. Slaap lekker allemaal!!
Isabella was even wakker en nu is het bijna weer tijd voor Sebastiaan dus ga er ook vandoor! slaap lekker!!
Dank je Sen Jij bent ook bijna aan de beurt he? Lee is al best verwend, hij heeft tot nu toe een guinnes book of games gehad, de gameNew Super Mario bross wii en al 60 euro in de pocket hahah... Hij viert het niet vandaag, maar mijn moeder komt vandaag toch even langs en vanavondvanaf 7 uur komen er wat vrienden van m langs, dus heb allemaal lekkers en snacks gehaald. Duurt dan tot half 12, gaan ze een beetje gamen en film kijken haha... Zondag 21 vier ik het voor allebei, ben ik meteen klaar haha... En Michelle krijgt op haar verjaardag ook vrienden...
Lekker hoor. Ze krijgen er de leeftijd voor om het op die manier te vieren dus waarom niet. Ik moet nog 8 dagen wachten net als Mi. Hoe is het verder bij jou?
Hè jakkie. Hier krijgen ze geen kans met 3 katten in huis. Beterschap met Arinde. Je hoeft met een buikgriepje ook niet altijd koorts te hebben maar je an er wel flink beroerd van zijn.
Hier gaat alles goed, alleen onwijs druk met werk. Omdat ik 2 weken geleden ziek ben geweest loop ik wat afspraken achter, maar aangezien het niet de makkelijkste tijd is (vakantie en carnaval) is het ook nog eens heel moeilijk afspraken te maken. Heb er nu 6, normaal had ik die 10 allang nu. en ik wilde eigenlijk de achterstand inlopen door er 12 te maken deze week haha,nou dat gaat vandaag natuurlijk niet meer lukken die 6 haha... Verder gaat alles goed, ook met afvallen, zit nu in mijn eetweek dus eet elke dag superlekker. Gister bv tilapia op een bedje van een salade die ik ook even kort geroerbakt heb. En heb stiekem 2 prosecco's genomen eergister haha, was wel weer ff lekker maar voelde het wel meteen. Maar het gekke is dat ik blijf afvallen, ook tijdens deze eetweek. Wel beter hoor Maat 42 word nu te ruim, dus dat gaat goed...