Zo, goedemiddag inmiddels.. Hier wel een redelijk nachtje gehad.. Maureen heeft weer heerlijk doorgeslapen en Esmée was een beetje onrustig, maar dat komt denk ik door de drukke dag van gister. Vanmorgen gezellig met Esmée gespeeld en lekker op de bank een koekje gegeten en wat gedronken.. Vind ik dan zo gezellig.. Geeft ze me na die tijd een dikke kus en knuffel en gaat dan weer lekker verder spelen.. Nu liggen beide meiden op bed, dus ga ff wat te eten maken voor mezelf
Klinkt inderdaad als een leuk en gezellig weekend! Lekker hoor dat Nikita zo goed slaapt als ze er 's avonds laat ingaat. Hier is ze dan meestal toch 's morgens weer op tijd wakker en de volgende dag niet zo in haar hummetje. En is volgende week nu de verhuizing, of die week erna?
Precies. En eigenlijk hebben we hier of alleen hele goedkope winkels (hans, zeeman) of een heel duur winkeltje. En deze winkel schijnt er precies tussenin te zitten. Net wat ik zoek Enne....was nog vergeten: van harte gefeliciteerd met Leroy!
ja die slaapt heerlijk de laatste tijd maar haar laatste tandjes zijn ook doorgekomen dus misschien slaapt ze daarom beterder als voorheen. hier eigenlijk nooit sjaggie alleen als ze moe aan t worden is en haar zin niet krijgt. wij gaan in t weekend van 27 en 28 feb over. en 1 maart wonen wij daar officieel. dus volgende week. heb er zon zin in. eindelijk weg uit dit krappe hok en verleden tijd lift gebruik.
leuk leuk nieuwe winkeltjes. hier in t winkelcentrum worden ook steeds nieuwe winkels geopend ivm uitbreiding. en is leroy vandaag jarig?? ben ik ook helemaal vergeten dan ML gefeliciteerd met je zoon en Leroy van harte met je verjaardag
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent, dat je naar je nieuwe huis kan. En nu al de voorpret van alle mooie nieuwe dingen uitzoeken
Bedankt voor de felicitaties Lekker hoor een nieuw huisje, snap dat je er naar uitkijkt. Ga je ook in je nieuwe huisje een mooie muur spuiten?
Goeie smiddags! Hoe is het hier? niet bij gelezen.. Ml gefeli met Leeroy!! 13 alweer.. kleine jongetjes bla bla haha
nikita is ook vaak onristig als we met haar op pad zijn geweest. en wat lief dat ze een knuffel en een kus geeft. en geniet ff van de rust nu je dames liggen te slapen
Hier wel een redelijke nacht, kwart over 6 vond mevr het wel tijd, om op te staan.. *zucht* ik dus niet Vanochtend bij een vriendin op de koffie geweest, was gezellig, laat terug, dus noof zou wel lekker nog ff slapen hoop ik! Alleen vond mevr het niet zo geweldig, ik hoef maar te bewegen en het is MAMA MAMA.. ze is niet van de bank afgeweest.. Zo vreemd.. de ene keer gaat het prima, en dan ineens is het weer drama (al gaat het bij mn moeder/zusje wel goed..)
nee absoluut niet hoe vaker wsij met spuitbus werken hoe beter wij worden en dan blijven we dingen zien die we kunne verbeteren en dus blijven we steeds in die stank hangen dus de kinderen krijgen een hele mooie muursticker over 1 hele muur en wij nemen een gekleurd behangetje in de slaapkamer. huiskamer wordt in 1ste instantie gewoon wit behangen
hier gaat nikita mee naar de wc. haha. die loopt altijd achter me aan. ik vindt t niet zo erg hoor. misschien heeft ze last van verlatingsangst??
Normaal hier thuis wel.. Maar om nou op bezoek, met de deur los te zitten.. haha Denk het wel. Al gaat het soms beter, en dan ineens is het weer helemaal mis
zo kraamzorg is ook aangevraagd . Maar wat een werk zeg phoe. Kan me niet meer herinneren dat het bij mika ook zo was. Nou ja, nu sturen ze me de papierenkraam naar me toe en mag ik het invullen en weer terug sturen
neem je haar toch mee en dan de deur dicht. doe ik bij mijn schoonouders ook als jeroen niet in de buurt is. maar laten we dan maar hopen dat t een fase is die snel dan over gaat he
ik moet ook nog steeds kraamhulp aanvragen is er helemaal bij ingeschoten door t overlijden van papa en meteen de verhuizing in zicht
ik was gelukkig nog op tijd dus dat scheelt. heb t meteen ff gedaan nadat jij ermee kwam erg he dat t er zo bij ingeschoten is.