Juli mama's 2008! (deel 4)

Discussion in 'De mama's' started by Liesje76, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Leg maar apart als je wilt.:)

Tot wanneer duurt de actie eigenlijk?;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hier ben ik ook weer even.

Zaterdag gezellig de hele dag bij schoonzus en zwager geweest. Mannetje heeft z'n broer geholpen met klussen voor de keuken die vandaag geplaatst is. Ik heb samen met schoonzusje boven een van de kamers helemaal gesopt, dus ook lekker bezig geweest. 's Morgens hebben schoonzusje en ik met Arinde nog lekker geshopt. Heb 3 setjes voor Arinde gekocht voor het voorjaar/zomer. Dus die is al een eind klaar, want ik had ook al 3 setjes. Ben er zo blij mee!!!

Nu lekker vakantie!! Ben vanmorgen met collegaatje en Arinde op school geweest. Hebben alles van het vorige thema opgeruimd en de spullen klaargemaakt voor ons nieuwe thema. Arinde heeft heerlijk in klas rond gebanjerd en zich prima vermaakt. Vanmiddag is collegaatje hier geweest terwijl Arinde lag te slapen en hebben we de rest van het thema voorbereid en een stapel papierwerk ingevuld. Hebben dus echt hard gewerkt.
    Lekker druk geweest, maar wel voldaan, dus dat is wel lekker. Nu kan ik echt bijna van mijn vakantie gaan genieten.

Arinde zit nu met mannetje in bad. We hopen dat ze op deze manier het badderen weer leuker gaat vinden. Sinds vorige week is het opeens steeds brullen in bad. Hopelijk gaat het snel over. Tot nu toe vind ze het wel gezellig met papa in bad.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Juf zei ook hij klaagt niet over vermoeidheid of iets anders....die adviseerde ook om het nog even aan te kijken idd....

Ik vind dat jou kids een zeer goede eetlust hebben, tenminste wat ik tot nu toe van ze gezien heb bij de lunch. ;)
    Volgens mij groeien ze toch niet zo veel meer per jaar op een gegeven moment, maar ik moet bekennen dat ik het ook niet echt weet hoor. :) Ik vond het iig niet verkeerd. ;)
    Idd eerst maar eens medische oorzaken uitsluiten, da's het belangrijkste...daarna zien jullie wel weer.

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Klinkt als een drukke maar zeer productieve dag!!!!

Hier heb ik de jongens net ook in bad gehad....zonder haren wassen ;). Om te kijken of Rick het dan minder erg gaat vinden. En wat doet meneer......met zijn emmertje zijn haren nat maken.... :$ ;) :D

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jij hebt echt hard gewerkt zeg!
    De kinderen boffen maar met een juf zoals jij!:)

Ik hoop dat het met Arinde beter gaat in bad nu papa gezellig meegaat. Als dat de oplossing is, waarom niet.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    De kids houden ons wel van de straat hè zo.:D

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vroeg hij ook nog om de shampoo?
    Dat zou helemaal een stunt zijn maar Rick een klein beetje kennende zal ie dat niet gedaan hebben.:p

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ach, we blijven bezig.....:D

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    hahaha, was het maar waar.....hij wachtte ook mooi tot ik druk met Joost bezig was en dus niet keek....;)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bij Rick in de klas inmiddels 3 kindjes (1 inmiddels hersteld) met krentenbaard OP HET HOOFD :$......Nu is krentenbaard niet zo heel bijzonder, maar op het hoofd schijnt toch niet zo vaak voor te komen. Heb dus net alle mutsen, sjaals en Rick zijn jas maar in de wasmachine gestopt.....;) :)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Groot gelijk, zou ik ook gedaan hebben.;)

Op het hoofd kende ik nog niet.
    Sven heeft het een paar keer net in en aan zijn neusvleugel gehad.

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    he dames. Ik ben ff helemaal op zeg. Ivy is sinds een dag of 5 zo ontzettend dwars, er is echt geen land mee te bezeilen de helft van de tijd. ze is me echt aan het uitdagen en doet de hele tijd alles wat ze neit mag. Net naar bed brengen was een gigantische strijd gewoon.Kreeg ook nog een heerlijke kopstoot tegen mn mond en hoe bozer ik werd hoe harder zij ging lachen. Pffff, wat moet je daar nou mee? Ze maakte me echt een beetje verdrietig zeg.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier gelukkig nog niemand. *klopt vlug af*

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    op eht hoofd is wel apart zeg. verstandig alles ff wassen dan.

15. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah....mama vergeet je niet wat?!?!:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je kan er weinig tegen doen.
    Heel constant blijven in corrigeren en verder zoveel mogelijk negeren.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Pffff, dat valt idd niet mee. Misschien kun je haar uitleggen dat mama het echt niet leuk vindt en er verdrietig van wordt.... En anders misschien toch maar zo goed mogelijk negeren. Boos worden werkt dus iig niet. ;)

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:)

Het ging nu wel goed in bad, dus ben benieuwd of ze nu van de week ook beter alleen durft. Dan maar af en toe met papa inderdaad;)

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    zo druk geweest zeg. geniet van je vakantie!

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hahaha, dat hoort toch bij badderen, natte haartjes.

Share This Page