Doe ik met Joost idd ook vaker als ie maar in de keuken blijft klieren....in de kinderstoel! En dan gewoon naast me in de keuken, zodat ie wel bij me is, maar niks meer uit kan vreten.
ja, ik geneit ook echt wel hartstikke van dr hoor. Ben stapel op dr en we lachen en spelen ook heel wat af samen. Tis ook vervelend dast ze nu net in deze fase zit terwijl ik misselijk, moe en verkouden ben. Ben af en toe gewoon te moe om weer overeind te komen.
En dan is het extra lastig/zwaar als je er alleen voor staat! Dikke pluim voor jou, want je doet het toch allemaal maar!!!!!
Je zou haar ook bij haar arm kunnen pakken, een boze blik opzetten en je vinger erbij wijzen van dat mag niet. Hoef je niets te zeggen en reken maar dat ze dat snapt.
Dat is hier inderdaad ook DE oplossing. Rond etenstijd was Arinde nooit te genieten en ook heel vervelend. Nu loopt ze, zodra ik eten ga koken, naar haar stoel en zegt ze:zitten? Dan komt ze erbij zitten, met haar eigen potjes en pannetjes en krijgt ze van mij af en toe een stukje groente o.i.d waarmee ze dan kan spelen. Nu is het eten koken nooit een probleem meer. Heerlijk!
Succes ermee! En slaap lekker alvast... enne....je bent echt geen slechte moeder hoor! Heb juist enorm waardering voor de manier waarop je alles regelt, nu mannetje weg is en je ook vaak nog je drukte en zorg voor je moeder hebt. Dapper hoor!!!!!
Nouja, ze noemen het gelukkig een fase dus dat betekent dat het ooit over gaat. En als manlief woensdag thuis komt is ze voor hem en dan ga ik een uur douchen ofzo
nou idd zeg, hormonsters zijn het. Kan echt zo makkelijk in tranen raken als het ff allemaal niet lukt. hoogst irritant.