Rick sjouwde er altijd mee, en nog , en Joost nu ook en dan loopt ie zelf te eten. Joost vond het badwater vandaag ook erg lekker....alleen kwamen er grote slokken uit zijn emmertje
Met afdrogen dacht ik altijd, het droogt vanzelf dan hoef ik het alleen nog maar in de kast te zetten.
Nou ja, zolang hij daar niet wakker van wordt, zal dat wel meevallen.... Was wel toevallig, want ik had vlak voor het eten nog effe geoefend met hem met drinken uit een beker
Dat dachten ze van de week ook te oefenen met Karsten op het KDV. Was blij dat ik reserve kleding in zijn mandje had liggen.
Even over zaterdag. Anders kom je in de loop van de middag, blijf je eten en ga je daarna naar huis. Liggen de boys iig op tijd in bed.
ja, dat zou wel fijn zijn. Kan alleen nog niet gelijk beginnen want je mag er neit bij auto rijden en ik moet 4 dagen werken tot en met dinsdag gerekend en heb dan echt de auto nodig.
nou das een hele grote troost hoor. gisteren eindelijk weer het hartje gevondne met mn angelsound. was uk na die ene keer met 9 weken al die tijd kwijt en werd toch wat onrustig er van. lag te stralen in mn bedje hoor!
Ze werkten bij mij ongeveer 8 uur. Anders neem je er 1 in zodra je op je werk bent en dan gelijk weer als je thuis bent? Kan je iig je dag door komen en heb je er met rijden geen last van.
hihi, heerlijk schijnt het te zijn dat badwater. ivy drinkt zich ook gek, helmaal als het zwembadwater is. Ging eht drinken uit een beker? Hier lukt dat nog neit erg. Ze kiept te snel en gooit dan alles over zich heen