Buurt van Roosendaal, weet ik genoeg hoor! Voor mij is het naar Senn nu ong. 5 kwartier rijden dacht ik
Waarom zeg je nou altijd sorry. Hoef je echt niet te doen. Vind het allang knap wat je allemaal onthoudt!
ow das net een uur ofzo geloof ik. haha, zat ik ff verkeerd. Het lijkt me reuze leuk, maar stom misschien, weet neit of ik het durf
Als het nou bij mij op mijn route was, zou ik zeggen ik pik je wel op....maar dan wordt mijn ritje naar Senn wel heel lang.....
hier gaat alles nog steeds goed, al denk ik dat sebastiaan last heeft van krampen en een regeldag.. best intensief!! hij ligt nu ook lekker bij mij op schoot! zijn van het weekend naar babywinkels en mijn ouders geweest op zaterdag. wou graag een doomoo seat. die hebben we nu en sebastiaan slaapt er heerlijk op en isabella gebruikt hem om tv te kijken!! gisteren naar jos zijn oma geweest, die vond het super dat we langskwamen!! vandaag een rustige dag, wijkverpleegkundige is nog wel langs geweest en hij is nu 3540 weer 100 gram gegroeid!! echt super!!
ik zie er gelukkig een stuk jonger uit vinden de meesten. zei het laatst tegen 1 van de mama's bij het zwemmen dat ik vanwege mn leeftijd dus neit te lang wilde wachten met de tweede dus die vroeg hoe oud ben je dan? toen ik zei 36 was ze echt stomverbaasd. altijd leuk