als ik het goed heb. is het in duitsland via apotheken wel vrij te krijgen maar dat zou ik ff na moeten vragen hoie dat precies zit bij een collega van remco
Ik zou ff bezig met mn "liever lui dan moe" zoon.. "moet ik dat dan allemaaal lezen......" *zucht* haha Doei doei!!
ja, ik kan echt bijna niks weg krijgen er van en loop de hele tijd te kokhalzen van alles. Ben inmiddels al ruim 4 kilo afgevallen terwijl die buik gewoon groeit. nooit gedacht dat zwanger zijn goed voor mn lijn was zeg.
ow das wel handig dan inderdaad. Wij willen ook als we het doen geen jaren en jaren meer wachten. hier zou het gaan om een verhuizing naar duitsland namelijk.
@Christiae: wat waardeloos zeg dat je vader nou toch weer geopereerd moet worden. Sterkte weer. Lekkere opmerking van je schoonmoeder zeg. Er is idd best callcenterwerk wat erg simpel is (al is dat nog geen reden om op iemand neer te kijken) maar bij een zorgverzekering meot je nog best een hoop weten. Ik heb zelf 11 jaar hetzelfde werk gedaan en moest de hele zorgverzekeringswet kennen.
zo heb alles doorgescrolled en zo nu en dan wat gereageerd verder hier weinig te melden moet straks met sam voor de 18mnd check naar cb uitgerekend nu heeft ze koorts (39,8 vannacht en toen straks 39) verder toont ze niet ziek. ben dus benieuwd hoe het verder verloopt. ze moet nog steeds die 4 hoektanden krijgen en de laatste kiezen. en ik denk (ook gezien de uitslag in de knieholtes) dat de eerste 4 genoemden weleens druk konden zijn. zal eens ff kijken naar een paar foto's van sam