Ik kan trouwens met Maarit op 30 maart terecht voor de 1e intake om getest te worden op autisme of wat er ook uit moge komen.
Ben niet zo van het oppas regelen, terwijl ik zelf wat leuks ga doen En meestal kan ik d'r prima meenemen eigenlijk. En wil mannetje ook het liefste meehebben met kleren kopen, dus kan hij ook niet oppassen Dus gewoon wachten tot het wel een keertje lukt op een vrijdagavond of een zaterdag. Komt vast goed
Bij Arinde kreeg ik het ding nog makkelijk over haar hoofd heen. Weet niet of het bij Rick ook zou gaan, maar bij Joost in ieder geval wel!
Inderdaad...en papa kan ook lekker 3 avonden 'verplicht' in bad...wat hij helemaal niet erg vind....hij ligt er nu nog in
Ik zat meer te denken mannetje thuis met Arinde en jij lekker met een vriendin shoppen. Ik zou ook geen oppas regelen om te gaan shoppen, dan neem ik ze liever mee, al wordt 3 wel een beetje veel.
Ja jullie hebben er niet voor niets 1 aangeschaft. Ik zou het ook heerlijk vinden om nu even een bad te nemen..........
Shoppen doe ik het liefst met mannetje. Hebben allebei dezelfde smaak en dat heb ik met de meeste andere mensen niet Met 3 kids lijkt het me ook wel lastig hoor! Maar zover zijn we nog niet
Ik ook. We konden in een andere instelling al een week eerder terecht maar daar wordt je met de diagnose op straat gezet en bij die waar we nu heen gaan zit ook begeleiding bij. En dat willen we ook graag.
mijn oppaskindje (dante) is net opgenomen in het zh en moet nu wel minimaal 1 nacht blijven. hij is in een dag ruim 300 gr afgevallen heeft al 30 uur niet meer kunnen drinken, slaapt de hele dag, is benauwd en er wordt nu een sonde ingebracht.... zijn moeder mag in zh blijven slapen, er mogen behalve ouders, opa/oma geen mensen vbij hem...
Hmmm, da's niet heel snel natuurlijk, maar gelukkig ook geen wachtlijst van heb ik jou daar!! Ik ben benieuwd!