Ik ga me maar eens klaar maken voor zometeen, mika ligt nog lekker te slapen, hopelijk blijft ie dat nog even een kwartiertje ofzo doen, zodat ik in alle rust me klaar kan maken.
Ha meiden, Zal kijken wat ik onthouden heb: Daantje: fijn dat je je iets beterder voelt en dat de medicijnen lijken te helpen! Blijf je deze week lekker thuis om uit te zieken? Ben benieuwd hoe Mika de kindercarnaval vind! Susanne: leuk dat je de kleine nu voelt. Weer bijzonder zeker? Ben benieuwd wat je voor je verjaardag krijgt van Jeroen. ML: wat een mooie foto's van jou en van je kids. Gaaf hoor! En wat knap dat je al zoveel bent afgevallen. Ramoontje: Pfeiffer, pfff...dat kan wel een poosje duren. Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt waar de verhoging en hangerigheid vandaan komt. Hopelijk groeit hij er snel overheen!
Hier een gezellig dagje gehad. Vriendin was er met haar dochtertje van 3 maanden. Was echt gezellig. Arinde vond het ook heel leuk en heeft heerlijk gespeeld tot 2 uur. Toen werd ze hangerig en heb ik haar naar bed gedaan, dus die zal nog wel een poos heerlijk slapen. Ze kwam steeds even bij de baby kijken en ging steeds speelgoed aan haar geven. Ze snapte niet dat ze dat nog niet kon pakken. Maar ze was helemaal niet jaloers toen ze bij mij op schoot zat. Ik had het wipstoeltje en een speelkleed naar beneden gehaald en daar heeft ze een poos zelf in gezeten en ging ze later steeds haar pop indoen, zo schattig. Ondertussen konden wij gezellig bijkletsen. Heerlijk!
Belde ze net van de badkamerwinkel...morgen zou eindelijk de radiator gebracht worden, maar met inladen zagen ze dat er een grote kras op zat. Dus nu hebben ze een nieuwe besteld, maar duurt dus weer 2 weken. GRRR....
balen linnielin dat er weer iets niet goed is voor jullie badkamer... KK waar heb je de slipcursus besteld? ik wilde mannetje voor zijn verjaardag ook eens zoiets geven (ik heb nog even dus ik kan er rustig over nadenken)
op Leuke aparte uitstapjes, gemotoriseerde uitjes, dagje uit, feesten, kadobonnen, quadrijden, actief, ontspanning, voor bedrijfsuitje, individueel lekker weg
hoe kan t dat t zo rustig is hier?? ben ik niet gewent hoor had verwacht veel bij te moeten lezen maar t was maar 1 pagina?... ramoontje. fijn dat er nou eindelijk duidelijkheid is wbt joost zijn verhoging. hopelijk komt hij snel van die pfeiffer af. heb t ook gehad en je wordt er niet vrolijk van...
Ik heb het zelf ook gehad......... Voordeel als ze zo klein zijn als ze het krijgen is dat ze er relatief weinig last van hebben....en in principe kunnen ze het niet nog een keer krijgen (al zijn de meningen daarover verdeeld).
nee ga morgen weer werken. Mika heeft het erg leuk gehad op de kindercarnaval. in het begin was het wel even wennen en continue bij mama op de arm, maar toen we bijna naar huis gingen kwam meneer los . Begon ie te dansen en wat meer te lopen enzo . Dus zeker voor herhaling vatbaar
lisette bedankt voor je kaartje, erg leuk en lief! voor de rest is er idd niet veel bijgeschreven. ben ik snel klaar
Ben je alweer zover opgeknapt dan, dat je weer kan gaan werken? Fijn hoor! Leuk dat Mika het zo goed naar zijn zin gehad heeft. Hij was zeker de wel de origineelste dreumes in zijn kippak