Goedesmorgens, Gisteren was het toch iets te gezellig hahaha. Beetje jammer dat mama weer vroeg op moet. En het is hier binnen warm bah. Heb de ramen al open staan maar door waaien doet het niet echt. Jullie nog feest gevierd?
Gevonden zat er gisteravond nog aan te denken dat we bijna bij de 5000 waren haha.. Manlief is naar Lauwersoog.. Moet nog wat dingen halen voor aan boord.. alleen balen dat die winkel om half 12 dicht is.. 1.5 uur rijden, dus ook moeders moest er achterlijk vroeg uit.. zucht.. morgen ga IK uitslapen Heb de was al opgevouwen haha.. straks wat in huis doen en dan lekker naar buiten.. Word hier weer net zo warm als gisteren..zal misschien 2 graden koeler zijn Ojaaa!! Goedemorgen!
hee meiden, @Oranje; wij wilhel-mussen hebben die kanaries maar mooi naar huis gestuurd! Yeah! Ik heb 12 man eten gegeven en toen hebben we nog met de buren buiten gezeten tot 23 uur...tijd om naar bed te gaan. @Warmte, Lotus heeft gisteren ochtend tot 12 uur geslapen, daarna pas weer rond 22 uur! De babyfoon gaf 32 graden aan. Ik heb haar om 19.30 in bed gelegd en als ze ging jammeren steeds met een beetje drinken en een natte washand verzorgt. Ze was dus wel aan t doezelen steeds, anders had ze t wel op n gillen gezet. Arme schat slaapt normaal s'middags nog 2,5 uur en dan om 19 uur plat voor de nacht. @ZH; ben niet gegaan gisteren. Was er even helemaal klaar mee, nu moet ik maandag voor recepten en prik/slik schema...ben benieuwd. Maar moet geduld hebben, wordt wel eind augustus denk ik! @Collo, mijn schoonzus kan meestal geen baan houden hahaha. En solliciteren is ook een ramp. Twee jaar terug had ik een soll brief geschreven voor haar naar een Doe t zelf zaak en toen mocht ze op gesprek komen. Ze zeiden; de doorslag geeft je brief dus wanneer kun je beginnen...daarom komt ze dus hier. Heb haar inschrijving bij werk.nl geregeld en haar ww aangevraagd, snap best dat ze daar niet helemaal uit kwam (inschrijving) de online applicatie is belachelijk in elkaar gezet...moet je bijna hbo voor hebben....... Haar haren heb ik niet meer geverfd, we waren nl al 2 uur zoet met die toestand.
goedemorgen... alweer een nieuwe, we hebben t maar druk... hier al 26 graden in de schaduw... zal bij mamahilda op verjaardagsvisite! tot vanmiddag allemaar!
Sanka fijn dat t zo gezellig was Pooh Lotus had dus echt last vd warmte. Is ook niet niks! Had er zelf ook last van en dat is nie snel zo! Gaat t nu beter? Bapsie veel plezier bij mamahilda mamahilda gefeliciteerd hier Milan om 19:30 voor t laatst gevoed gisteren en duurde ff voor ie kon slapen. Ook last vd warmte dus. Maar werd net om 9:15 pas wakker!! Dus heeft wel lekker geslapen. Alleen kon ik zelf weer nie slapen door de warmte en m'n snurkende vent...ligt nu nog te snurken
@mamahilda, gefeliciteerd! Hier gister ook feest gevierd, mijn zusje en vriend wilden wel oppassen dus wij zijn toen Boaz op bed lag lekker wat gaan drinken in scheveningen met een anders stel vrienden, de 3e keer dat we er samen uit waren haha. Maar toen belde mijn zusje op, toen we net in de auto zaten, dat Boaz heel erg benauwd was, ze liet het aan de telefoon horen en ik schrok echt heel erg. Heel zwaar ademen, piepen, hij was er wakker door geworden. Dus wij extra snel naar huis. Het is echt voor het eerst dat ik gehuild heb, zo erg schrok ik. Ik ben zelf als baby heel vaak benauwd geweest, en mijn moeder heeft weleens verteld dat ze nog een brok in haar keel krijgt als ze een benauwde baby ziet. Ik vond het ook gewoon echt eng. Uiteindelijk toch maar naar bed gegaan om 2 uur en hij is weer in slaap gevallen. Om 4 uur nog even de wekker gezet, toen was het nog steeds erg maar hij sliep wel. Vanochtend om 8 uur was het wel minder erg gelukkig. Maar ik heb echt geen idee waar het door komt. Gister heeft hij meegelikt aan een perenijsje, kan dat kwaad? En de ventilator heeft naast zijn bed gestaan.. Kan voor de rest niets verzinnen. Hij had ook geen koorts ofzo, wel een beetje verkouden. Sorry voor het lange verhaal, maar ben er echt van geschrokken..
morning!!! jemig, was er alweer een nieuwe nodig?? @lotte: hahah geeft niet niet hoor van je foon! Ben je blij dat je niet gegaan bent gister? @sanka: nee, geen feest gevierd, maar wel een hele blije man! Jeetje wat kan hij meeleven zeg! @roeltje: heel goed, jij bent morgen aan de beurt!! @pooh: ah zielig voor Lotus! Heeft ze goed geslapen vannacht? snap heel goed dat je even klaar bent met het ziekenhuis! Het zure is dat je ze nodig hebt om zwanger te worden...Schrijf het hier maar van je af, want zo te lezen heb jij het ook maar druk met iedereen om je heen die je aan moet horen. Hier zijn we er voor jou! @bapsie: gezellig, doe maar de groetjes! @mamahilda: gefeliciteerd! @lotte: irritant he, een snurkende man?! Hier ook 1, hij is er laatst voor naar de huisarts geweest. Heeft nu een speciale neusspray, daar moet het snurken minder van worden. Zo niet, dan is opereren een optie. Tips van de dokter: tennisbal in pyama naaien op de rug, zodat hij niet op zijn rug draait. Maarja, als je geen pyama draagt... Andere tip, geef je vrouw een paar oordoppen. Haha ja doeiiiii, wil wel mijn kind kunnen blijven horen! @
Mroos lekker al 3x samen weg hier nog nooit. Oh je moest meteen terug. Misschien door de warmte? Vocht in de lucht? Perenijsje zou ook kunnen. Is lastig..kan van alles zijn.. Wat moet je op zo'n moment eigenlijk doen? Eng hoor! Knuff
@mroos: oh meis, wat schrikken! Zit gelijk vanalles te bedenken wat het kan zijn. Heeft je moeder gezegd wat het bij jou was vroeger? Perenijsje kan het volgens mij niet zijn hoor, zit bijna niks in! En ventilator, hmmm, staat toch niet recht op zijn koppie? En dan nog, volgens mij moet je alleen bij hele kleine baby's uitkijken met tocht (toch?). Heeft hij koorts? En je weet het he, gewoon de ha bellen als je het niet vertrouwd! knuffel
whaaa ik heb het warm!! Tip: Ga niet de bovenverdieping stofzuigen als het boven 27 graden is daar wordt je moe van en je krijgt het warm.. Ik vraag me toch af wat voor mensen ik aantrek Loop in de supermarkt boodschappen doen voor de BBQ morgen, komt er een vrouw aanlopen, hoofd zowat in de kinderwagen (grrr), zegt ze: "Oh, piediepiedpiedie, het is net bassie.. Je baalt zeker wel dat hij rood haar heeft?" Ze vond het schijnbaar erg grappig want ze deed niet anders dan lachen.. Grr :x:x NEE! ja, hij heeft rood/rossig haar.. En vind het toevallig geweldig.. Verdorie, oeh was zoooo kwaad he.. Manliefs nichtje heeft ook rood haar en is daar eerder best vaak mee gepest.. Totdat haar ouders zeiden dat ze maar een grote mond terug moest geven.. Ze is nu 8 en wordt niet meer gepest.. Wat er mis is met rood haar is mij nog steeds een raadsel..
oh even een tip: even opschrijven wat hij allemaal binnenkrijgt (echt alles) en als hij weer benauwd krijgt kun je makkelijk dingen uitsluiten. En misschien wel de oorzaak vinden?
@roeltje: whahahaha, jij trekt echt vreemde mensen aan! Wat bezielt mensen om dat soort dingen te zeggen??!! Ik vind rood haar echt fantastisch! Net als sproeten, heb ik zelf en ben er alleen maar trots op geweest (en dus ook nooit mee gepest).
@Lotte, ja alle dagen ging het goed met lotus, maar gisteren was een ramp voor haar. Ze was verder heel lief hoor! Tijdens ons eten om 18.15 viel ze in slaap op het kleed in de woonkamer. Ik heb haar toen 15 minuten later wakker gemaakt voor de fles, dacht kan ze lekker naar bed...haha Snurken, erg he? Wim heeft ook soms van die kuren! @Mroos, jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg! Bah...vooral omdat je er op dat moment ook niet bij bent...gets... Hopelijk is t nu voorbij en weg! @Doortje, thanks meis! Lief van je! Ik had er gewoon ff geen zin in...Lotus mee slepen in de auto, heb wel airco maar dat is niet goed voor zo'n kleintje, de overgang is dan veel te groot denk ik. Lotus heeft doorgeslapen tot 7 uur, dus dat ging prima! Jij en Sara wel lekker geslapen?
zo, even teruggelezen Pooh snap dat je niet bent gegaan.. Net als Doortje zegt, het is k u t dat je ze nodig bent om zwanger te raken En idd, je kan hier alles kwijt he meid.. Lotus dus ook last van de warmte.. gelukkig koelt het aankomende week wat af (voor zolang het duurt) Lotte ah snurkende man.. Check, hier ook hoor .. Gelukkig maar 2 dagen per week last van haha.. Ik geef hem altijd een mep, dan draait ie zich om.. Slaapkoppie die Milan van jullie heerlijk.. Doortje Hooiiii!!! Mroos Ik zou toch even de hap bellen.. Het kan van alles zijn.. Zag hij ook (erg) bleek of alleen benauwd? Kan natuurlijk door de verkoudheid komen, maar je weet het niet.. Lijkt me niet dat het door het perenijsje komt.. Beterschap voor de kleine Boaz!
@Roeltje, belachelijk zeg! Ik zou denk ik gezegd hebben, als hij wil kan hij later zijn haar verven...aan die rotkop van u is niets te doen! God, wat hebben sommige mensen toch belachelijke redenaties... Wim hoopt dat zijn dochter vuurrood wordt haha...echt waar hoor...soms is t blond, dan donker en dan ineens weer een rode gloed...ben benieuwd!
Roeltje wat n raar mens. Dat zij niet van rossig haar houdt kan, maar ga dan niet zo'n idiote opmerking plaatsen!!! Zei je er niks van?? En btw heeel veel baby's hebben in t begin n rossige gloed in hun haar. Als t licht op Milan z'n haar valt is t ook rossig, grote kans dat t bruin wordt alsnog. Ach ja.. Raar mens